mammaentil maren og jesper Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 klær skal dem ha på seg inne. synes jeg har masse klær på han men han er blitt forkjøla igjen. og bare 7 uker. hva skal man ha på seg inne og ute
nenja Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Vanskelig å si da barn er forskjellige og vi ikke vet hva slags temperaturer det er snakk om. Jeg har en på 9 uker og hun har bare på seg body og str. bukse + små ullsokker inne. Da er det sikkert 21+ grader inne. Når jeg tar henne med ut i vogna tar jeg på en tynn fleecebukse og -jakke. Og en liten lue. Hun ligger på saueskinn i vogna og har en babydyne over seg. Her hvor jeg bor har det da vært rundt 12 grader og litt sur vind. Vet ikke om dette hjalp deg noe, men det gir i alle fall en viss pekepinn. Dette er ikke noe fasit, men det virker som det er passe for henne. Bare en liten anbefaling til slutt. Ullpysj er helt genialt til små barn og kanskje blir våte av tiss, gulp eller melk i løpet av natten. Ull gjør jo at de ikke blir våte. Husker med nr. 1, han var mye forskjølet i starten, men etter jeg investerte i noen tynne myke ullpysjer var han ikke så mye forkjøla lengre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå