Gå til innhold

flere 1åringer som gliser med tannfrie gommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gogutten er 1år og 9 dager.men ingen tann å se!

Vist har han hatt alle "tegnene" i flere mnd,men null tann =o)

Er det flere som venter på det første lille "grynet"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jammen meg forskjell på disse småtassene, min har fått 16 tenner:) - han er 13 mnd.

Han har siklet veldig i perioder, men ellers ikke vært plaget med tannfrembrudd - håper ikke gutten din blir særlig plaget heller!

Skrevet

Snuppa er 12.5 mnd og har tre tenner, altså ikke så veldig mange.

Storesnuppa på 2.5 fikk jo hjørnetenner før sommeren og har enda ikke fått det andre settet med jeksler (kalt to-årsjeksler:-))

Skrevet

jada, ett år om 2 uker, og like tannløs som da hun ble født :) Hver gang det er noe utenom det vanlig mistenker vi at NÅ kommer tennene, men nei.... må nok vente enda en stund ser det ut som :-)

Skrevet

kjenner til det ja..en dag med ekstra sutter å jeg tenker,"yes,det er tenner" ;o)

Venter fremdeles,hehe.

Di kommer vel.som hs sa,jeg slapp trøbblet med tannpuss... ;o)

Pussige greier egentlig.di andre ungene fikk jo tenner i "normal" alder.

Skrevet

Gutten min fikk sin første tann 13 mnd gammel. Nå er han snart 16 mnd og har fem tenner :-) Som helsesøster sa til oss: Hun hadde aldri opplevd en unge som ikke fikk tenner, så det er bare å vente...

Skrevet

Sønnen min på snart 14 mnd har kun en liten tann, den har han hatt i ca 2 mnd :o) Så her går det ikke så fort,, men er jo så skjønn da.. ligner litt på Karius & Baktus,, hehe

Skrevet

så søt han må se ut da ;o)

aldri opplevd å vente såå lenge på tenner,men ser jo at vi er flere der ute,hehe.

ser for meg at det kan komme flere på en gang,når di først titter frem.

men vi får se.han har ingen problem med å få i seg noe,så da er det jo greit ;o)

Skrevet

Jepp sånn var det her også, første tann kom like etter 1 årsdagen, nå er hun 14 mnd og har 3 tenner nedi, vi trodde at hun kom til og få første tanna da hun var 3mnd, he he så ble lenge og vente på tennene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...