Maren-mi Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Dagen jeg har ventet veldig lenge på !!! Nå er den her !! Den så mye omtalte 17 september. Litt om dagen hittill : Sto opp kvart på 7, vekte 6 åringen min, og vi går på badet. Etterpå, en liten frokost til henne, sammen med filmen "Lille kylling" som hun er blitt så brennede opptatt av..... ;-), og så ut å vente på bussen. Så da jeg har sendt henne på skolen, inn å lage meg selv frokost sammen med en deilig kopp kakkao. Tent opp i ovnen. Nå her sitter jeg da, foran PC å ser om jeg finner noe nytt her på BIM, på nyhetene og på epost og MSN, og venter på nytt, slik jeg har gjordt lenge nå :-) Merker at omgivelsene begynner å lure på om det har skjedd noe. I helga fikk jeg noen telefoner, og i går fikk vi besøk som lurte på det samme :-) Bare koselig. Håper fødsel starter om ikke så alt for lenge :-)
*dragonfly* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg har termin i morgen. For min del så er jeg ikke klar. Merkelige greier. Jeg har så mye jeg skulle ha gjort. Har flere ting i avtaleboka mi hver dag fremover. Ungen kommer jo når den ønsker det selv, men det hadde vært godt å få unna disse tingene. Tror jeg må knipe igjen en uke til i alle fall. Kjenner ingen tegn ennå, så jeg får bare krysse fingrene. For din del får vi håpe det skjer noe snart da!
is_rose *overtid* Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Lykke til ) Gleder meg til den dagen jeg også har termin. Selv om det er en stund til enda.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 åhh så heldig du er som er på termin dato:) Har 10 dager igjen, men det går da fremover:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå