♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 heisann =) jeg fødte sønnen min for 3 uker siden i dag og har helt siden fødselen vært i kjempe form, jeg går lange turer hver dag og har kjempe lyst til å begynne å trene igjen. er det noen her som startet på med treningen før det hadde gått 6 uker? hva er egentlig grunnen til at man bør vente? har så lyst til å komme igang og føler virkelig at ting er på plass og at det vil gå bra =)
suseduse Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 altså, trening på magemuskler er ikke anbefalt for de er fortsatt kanskje skjøre etter å ha strekt seg mye etter en graviditet.. og tunge løft er vel ikke anbefalt for bekkenbunnen.. tror jeg da..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Har du trent bekkenbunnen din masse? Du skal vel passe på at den er sterk nok før du begynner med vanlig trening, og magemusklene skal gå sammen igjen (6-8 uker sier de). Men noen raske turer er jo god trening! Sleng på en del bekkebunnsøvelser, noen statiske mageøvelser når du er over 6 uker etter fødsel og kanskje noen armøvelser, så kan du "jobbe deg oppover" mot vanlig form uten å måtte dra på treningsstudio.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Yoga kan man trene uansett, og det er kjempebra for bekkenet )
Leola Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 legen sa til meg at jeg kunne spille fotball 1 uke etter fødsel om jeg var i form til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå