Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Håper du får en god dag. Stor klem fra heldige meg, som er vennen din...
WP-TLogPeanut Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer med daaagen , minst *kake* Bursdagsklem fra
Korse76♥ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Slenger meg på med en gratulasjon Ha en fin dag
Hobbyfotografen og Em Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer med dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå