mrss83 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 I dag tipper jeg over i uke 21. Tatt utrolig lang tid å komme såpass langt, og håper tiden vil gå litt fortere nå. Magen er det blitt god str på nå og jeg kjenner litt liv hver dag, eller tidlig tidlig morgen hvertfall... I dag er det akkurat en mnd til 3D ul, og en uke ferie i tyrkia. Det blir deilig. jobben er jeg utrolig lei, men er glad jeg er frisk nok til å være her! er heldig og har sluppet unna med kun kvalme. men en arbeisgiver som nekter å tilpasse arbeidsplan og tider så jeg ikke sovner på jobben, er lite motiverende! Leste i et blad i går at kroppen automatisk trenger mindre søvn utover i svangerskapet. Når skjer det da!? jeg er kun utsovet om jeg får minimum 10 timer søvn! ble litt klaging det her! men men ha en fin uke jenter!
Erisa* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg skriver under på overskriften din! Jeg er inni min 23.uke, og har funnet ut at det bare er 3,5 uker til eksamen i øyemedisin og øre-nese-hals. Panikk panikk! Jeg har brukt for mye tid på BIM og for lite på lesing, så fra nå av er det skjerpings! Er et sovedyr jeg også, helt utrolig hvor mye jeg trenger å sove for tiden! Men vi får vel bare gjøre det så lenge vi kan, i januar/februar og utover blir det vel heller sjelden vi får sove en hel natt om gangen:) Men den tid, den sorg (og glede!) Ha ei god uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå