Frukten og To små Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 noen som vet? er bare litt nysgjerrig
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Pratet med henne senest igår kveld, så det må ha skjedd inatt isåfall:) Har ikke hørt noe om det
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Piraten er fremdeles inni magen! Grunnen til at jeg ikke er så mye på nettet nå er at jeg har fått bihulebetennelse!:-/ Tror hodet mitt eksploderer snart!
SuperGlad Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 ha ha ha, har nettopp hatt bihulebetennelse! skulle tro vi var samme personen til tider altså!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Så sykt! Heldigvis så er ikke barnefar her noen stor fan av hverken Chelsea eller Rosenborg, så trenger ikke unngå å føde imorra! Men jeg vil helst unngå det likevel...har det jo værre nå enn under sist fødsel. Virker som jeg har bihulebetennelse forårsaket av virus, og ikke bakterier, og da kan det hende den går fortere over!:-)
SuperGlad Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 prøver bare å unngå å føde på onsdag jeg.... da har mamma bursdag å jeg har ikke noe kontakt med henne og vil ikke gi henne "gleden" av å dele bursdag med gutten min... så her kniper jeg igjen hvis fødselen starter da!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Her har faktisk barnefar regna ut at på onsdag så kommer hun...fordi snulla kom ei uke etter Hellas-Norge spilte EM-kvalifiseringskamp, og på onsdag er det ei uke siden Norge-Hellas spilte igjen. Så kjenner du at fødselen er i gang på onsdag er det bare å overføre fødestøvet til meg!
Frukten og To små Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 Hei, der var du ja! så du ligger ikke å presser. hmm bihulebetennelse er noe skikkelig dritt, kle godt på deg og slapp av! Håper du blir friskere til fødselen, som skal være i morgen?! ler.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Jeg lå ikke og pressa, nei, men gud som det pressa inni hodet mitt!:-/ Har sovet dritmasse i det siste...vært i en slags koma i 3 dager, og ikke vært helt meg selv...merker at det er bedre i dag, heldigvis! Må på Riksen etterpå for å få blodoverføring, så evt. svimmelhet pga lav blodprosent forsvinner forhåpentligvis da, men det fjerner jo ikke det resterende presset i bihulene mine. Så kan jeg få en god natts søvn før jeg stikker på Riksen imorra igjen for å føde!
Frukten og To små Skrevet 18. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2007 æsj skikkelig ille når det presser på som værst med den bihulebetennelsen. husker selv jeg sov mye, kroppen trenger hvile og den er jo syk. så slapp av og sov masse! lykke til på riksen senere, får håpe du blir kvitt svimmelheten, bare kle deg godt, det er kaldt i dag..!!!på løkka er det minus sikkert, har kledd på meg ullsokker jeg.. bRRR! når blir du eventuelt satt i gang?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Hatt det engang før og sov og sov og sov, og alle rundt meg var så oppgitte over hvor lat jeg var, for det var jo ikke før jeg blei frisk at jeg skjønte at jeg hadde hatt bihulebetennelse!:-/ Ikke vært snakk om noen igangsettelse her...overtida begynner 6.10, men jeg har STORE planer om å føde lenge før oktober, så trenger ikke bekymre meg for det. Men jeg er bekymra for størrelsen på babyen...sist fredag var den 4500 gr!o.O Så spurte legen om jeg blei satt igang pga det, men det blir jeg nok ikke pga stort bekken. Ja, jeg kan jo trøste meg med at jeg har stort bekken og sånn, men det fjerner jo ikke frykta for å revne. Så skal snakke om revning og sopp i dag på Riksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå