rigmora :-Oline-: Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Ajaj!La meg ca 23.30 i stad, begynte å kjenne at d vart liv der inne. Låg å kjente litt, d e jo so koselig!! Men so vart klokka over 1, og d va forstatt liv.. då begynne d å ikkje vere like koselig, eg får jo ikkje sove. I tillegg klare eg kun å ligge på rygg for tida, pga av bekkenløysing. So her sitte eg.. kvart over 2, våken, på BIM:) Skal ikkje klage, mor mi låg kvar einaste kveld i svangerskapa sine og håpte på et lite spark, ho fekk ikkje sove fordi d ikkje va noke sparking.. forskjell på folk jha!
nattensDronning Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 joda, vi er to i natt. La meg faktisk like etter deg. Og måtte opp på do en tur (etter å ha lest ei avis og et blad). Mye aktivitet ja. Jeg greier bare å ligge på siden, med to puter mellom bena (pga bekkenløsning), men har så lyst til å ligge på magen. Nå ble det tydeligvis stille i magen, kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk på senga?
rigmora :-Oline-: Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 gjer d du:) go natt! Må bere sei at ka eg ha tenkt på.. eg ha tenkt på å kjøpe meg ei madrass og skjere hull i den midt på slek at eg kan putte magen oppi hulle, og ligge på MAGEN! For å ligge på magen saaaavna eg! lure på om dville ha funka:)
nattensDronning Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 ha,ha, ja det var jo en god ide... Ja, det hadde vært noe. Du får ha god natt du også! Ja, nå ble jo klokka sannelig halv tre, sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå