Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 jeg mener... gutta mine har værken begynt å røyke eller drikke alkohol... er ikke det på tide snart? har jeg altfor perfekte barn? hmmmm... de er jo trossalt 4, 2,5 og 16 mnd... de burde jo prøve noe...
er det muuulig Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 tror nok det kan være lurt å kontakte legen så tidlig som mulgi i morra ja.....dette høres aldeles ikke bra ut! og da er det best å finne ut av det med en gang!!! det hadde jeg gjort iallefall!! mine begynte da de var 1,5 og 5mnd....
mayaya Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Seriøst?? Det er svært bekymringsfullt. Bra vi ikke vet hvem du er, ellers hadde nok noen stått på døra di i morgen tidlig :-s huff
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 ja, godt jeg er ganske anonymt skjult..hjelp... ellers hadde det vel stått en haug med sinte dib-damer utafor... ja, må nok ringe lege...hjelpe seg... da er ungene mine seint ute... eller var dine tidlig ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå