Gjest Skrevet 19. september 2007 #26 Skrevet 19. september 2007 Du vet jo at jeg tuller, daaah! Hvis jeg sender bilde har jeg mye på stake selv... =P Så da tar jeg visse forhåndsregeler seeelv... JU SI eller?? det er så dårlig gjort! Jeg er skikkelig furt... jeg har liksom bursdag på søndag, også gidder du ikke en gang vise med dne fine magen, fy faen * pissed off* =P jaja, $200 er kjipt hvert fall...=P Det er bedre med £200 da;-) hehehehe
Gjest Skrevet 19. september 2007 #27 Skrevet 19. september 2007 Har du sett den i virkeligheten eller BILDE???
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #28 Skrevet 19. september 2007 Monajenten: Spiller poker du å?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #30 Skrevet 19. september 2007 Tiltross for at du er Brann-supporter.. Så er du kanskje ikke så verst allikevel.. hihi
Gjest Skrevet 19. september 2007 #31 Skrevet 19. september 2007 Hallo... Jeg er Lyn-supporter da, men jeg spiller poker i ny og ne;-) Da er jeg ikke mye verst skal jeg si deg:D!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #32 Skrevet 19. september 2007 I ny og ne?? Neineinei, det holder ikke!!!! Men for all del.. Ikke verst av Lyn-supporter.. Men trenger du å vinne penger? Siden du holder me vestkanten liksom?? (hihihihi:p )
Gjest Skrevet 19. september 2007 #33 Skrevet 19. september 2007 Hehehe... Jeg hadde en periode der det gikk i mye poker, da... Det har dabbet av nå=P Trenger å vinne penger, hva mener du med det???=P Jeg må jo holde med lokalaget daaaa;-D Mihi.... Trenger du å få noen banket, siden du holder med østkanten liksom?? =D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #34 Skrevet 19. september 2007 Vestkanten har jo tross alt penger da!!! Masse penger, i motsatt til østkanten! Jeg må banke mange siden Enga skal ut i UEFA imrg! Må lade opp me poker, slå mange der ute! Morsomt å banke noen, uansett!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #35 Skrevet 19. september 2007 Hehehe... Nja, ikke alle på vestkanten som har det, da;-) Bare holder med Lyn fordi jeg holder med Lyn, jeg:-) Haha... Høres ikke ut som det er trygt å møte på deg imorgen, nei;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #36 Skrevet 19. september 2007 Bare fordi det ja.. Kom deg over til Enga. MYYYE bedre der! Der får man faktisk høre FLERE sanger i løpet av en kamp! (husker med grøss og gru på den ene lyn-hjemmekampen. Aldri hørt maken!! ussjj..) Imrg er det nok IKKE trygt å møte meg. (jeg som alltid er den som smiler til alle folk og er som et lam.. Imrg.. NOT!!!)
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #37 Skrevet 19. september 2007 Nei, jeg er ikke verst i det hele tatt jeg :-D Jeg er faktisk skikkelig kulågtøff:-p
Gjest Skrevet 19. september 2007 #38 Skrevet 19. september 2007 Neeeida;-) alle her holdt med Lyn, jeg følger strømmen! Og bytter ikke lag! Hva er det for noe tull?! Da er i hvert fall Vålerenga noe av det siste jeg hadde byttet til:)! Jeg er ikke interessert i å høre folk med skingrende sangstemme synes Enga viser, så trives som det er... Det er aldri trygt å møte meg, bare så det er sagt;-) Så møter du på meg får du en du kan yppe med=P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #39 Skrevet 19. september 2007 Følger strømmen.. Har du ikke egne meninger??? hihi Nååja.. Hvem ville vel byttet til usle brann, kanarifuglan eller bartebyen tr.lag? Vålerenga er lag nr 1! Tror jaggu meg jeg skal ta me dere to inn i Klanen så kan dere holde kjeft og heller hoppe me Klanen! MYYE bedre:p Tro meg! Noen å yppe med? Så bra! Trenger det jeg:p
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #40 Skrevet 19. september 2007 Skikkelig kul og tøff.. Tja.. Ok!
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #41 Skrevet 19. september 2007 :-o :-o :-o Tvilte du faktisk før du svarte???? *snurt*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #42 Skrevet 19. september 2007 Nei, jeg er blottet for egne meninger;-) Helller kanarifulgene og Brann (ikke Rosenborg kanskje...) enn VIF!! Det skal jeg virkelig si!! Hehehe... Og du får neppe meg inn i klanen for noe i verden;-) Ikke en gang da jeg drev på med denne VIF-spilleren funket det.... Gidder ikke snakke om sånt noe tull! Lyn er laget;-) Ja, ypp ivei=P!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #43 Skrevet 19. september 2007 Må tenke litt og veie opp det faktum HVEM du er og hvem du heier på!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #44 Skrevet 19. september 2007 Hehehe, har skjønt det etter tiden på dib! hehe Du vet jo ikke engang HVA du prater om jo! (HVEM var det det a?? Må jo vite om det var faktisk en me hjerte i klubben eller ikke, for da er det jo ikke så rart hvis han ikke hadde hjerte for klubben at du ikke ble frista! ) Lyn ække laget! Oppskrytt lag!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #45 Skrevet 19. september 2007 Hahaha.... Jeg sier det ikke;-) Men at det var en med hjerte i klubben trenger du ikke på tvile på=P For alt du vet var det Daniel (rent hypotetisk...) LYN ER LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGET:) Jeg blir ikke fristet til annet!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #46 Skrevet 19. september 2007 Neineinei, Daniel var det ikke. Ikke sjans..!! *Han kjørte gjennom byn, en vestkantgutt fra lyn Me hyl og hvin og skrens, i sin mercedes benz Rattatata ingen sa ifra, nå ligger´n kald og gjennomhøla neppå Vålerenga*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #47 Skrevet 19. september 2007 Neivel, hvis du eliminerer Daniel, så..... Siden du vet bedre enn meg;-) Neeeeeeeehda, kjenner ingen med Mercedes Benz=P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #48 Skrevet 19. september 2007 Seff gjør jeg det! NOE vet jeg å! Naboen din har merce (etter spionen min sine opplysninger så.. hehehe:) )
Gjest Skrevet 19. september 2007 #49 Skrevet 19. september 2007 Jeg er så lite interessert i biler som det går an å bli... Men naboen på venstre siden har ikke mercedes, det har heller ikke naboen på høyre... Fælt til dårlig spion du har!! Ja, du TROR du vet hvert fall:p
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #50 Skrevet 19. september 2007 Hehe, tror jeg må sparke spionen jeg! (bare for å få deg til å tro at jeg har hyra en dårlig spion, så du tror at du har vunnet! For det har du ikke, sier bare noe for å få meg til å tvile på spionen min. Men ikke f*** heller! ) Neinei, jeg VET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå