Gå til innhold

smokk eller ikke smokk..thats the question

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har junior brukt meg som smokk de siste nettene. Han bare gråter når jeg prøver å legge han i sin seng. Vi gikk til sengs halv ti ikveld...han har vært våken siden kl sju ikveld. Synes det er bra til en på tidager.. så nå er vi stått opp igjen, og jeg har akkurat fått han til å ta smokk. og nå ligger han og halvsover i fanget mitt. Håper det ikke blir så lenge til vi kan finne senga. Begynner å bli noe sigen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke vært i tvil en gang jeg. Sønn nr 1 fikk smokk da han var en uke ca. Sønn nr 2 fikk smokken på sykehuset, og jeg har ikke angret ett sekund. Men hvis du sliter med amming og at han tar puppen dårlig så må du kanskje tenke litt på det.....

Skrevet

nei, han er et matvrak og spiser godt. Gikk nesten ikke ned i fødselsvekt. Tror nok at det får bli smokk etter kveldspuppen. For det er kveld og natt vi sliter. >På dagtid kan han sove 3-5 timer mellom måltidene.

Skrevet

Da hadde jeg hvertfall ikke vært i tvil. Jeg har en som sover ganske godt om natta og ikke trenger sutten så mye da, men om dagen sover han kanskje ikke mer enn en halv time et par ganger om dagen 8 han er 3 mnd) og da MÅ han ha sutten, så den er ikke langt unna her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...