Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 prøvde for første gang i dag å lage hjemmeside til Nicolai. syns den ble ganske bra, jeg da.. men noen som vet hvordan jeg kan få tak i sånne merker eller bilder som alle har? skjønner ikke hvor jeg finner de, og hvordan jeg får limt de inn :s
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2007 hehe, det glemte jeg... nicolaibullet.piczo.com
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Kjempefin side! Vil tipse deg om at bildet på fødselshistorien din dekker teksten. Altså det siste bildet, nederst. Alternativt kan du la bildet stå der, men klippe ut teksten fra det står: Jeg var så liten og skjør! Bare 1930 g og 45 cm lang. Men samtidig var jeg også veldig søt Dagen etter traff jeg tremenningen min, han er bare 4 dager eldre enn meg! Og lage en ny tekst linje, Det gjør du ve å ta muse-pila opp til der det står "tools" til høyre oppi hjørnet. Lag en ny tekst, plasser den under bildet. Regner me du vet åssen du flytter om på bildene, ve å holde museknappen inne på den handa og flytte. Det samme gjør du på tekster. Ellers, for å se åssen en side blir etter du har redigert kan du trykke på Preview. Da får de så åssen andre ser det. Jeg begynte for 2dager siden me å lage siden, men gikk på andre sine sider for å skjønne enkelte ting. Tok lang tid for meg åå skjønne de enkleste ting åsså! hehe Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå