Gå til innhold

Nå har jeg grusomt dårlig samvittighet!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille babyen min på 6 måneder er potte tett i nesa. Derfor måtte vi ta han opp av senga og bruke "nesesugeren". Han var i halvsøvne og potte tett, som sagt, og det tok litt tid. Han hylskreik og det var de såreste mest utrøstelige gråten jeg har hørt fra han. Etterpå kom det snørr med litt blod i ut - huff, jeg synes så synd på han. Sover nå, men mamma er lys våken...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er vel bedre dette enn at han skal få store pusteproblemer mens dere sover! Har dere prøvd med saltvannsdråper eller nesespray for baby?

Og har dere heva senga der hodet er slik at snørret flyter letter ut? (Æsj, som den setnigna hørtes ekkel ut!)

Skrevet

Vi har saltvannsdråper i før nesesugeren for å løse opp, og bøker under senga for å heve overkroppen. Det er selvsagt bedre enn at han ikke får puste, men huff så grusomt for mor:(

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ja, det er grusomt å høre dem gråte sånt, men det er jo som regel av sjokk og irritasjon, og ikke smerte at de gjør det, så det kan man trøste seg med. Jeg er litt imun mot sånn hyling, for snulla skriker helt sinnsykt når vi skal vaske henne med klut (faktisk så skriker hun mer da enn når vi tar fysioterapi på henne som jo innebærer mye smerter), men det må jo gjøres...ikke noe godt å sove med grøt i øyenbrynene! Og nesesugeren er hun heller ikke noe glad i...blir bra når de lærer å pusse nesa selv!:P

Skrevet

Ser fram til det ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...