Lothiriel Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg skal ut på tur uten barn i morgen, og da må jeg pumpe meg noen ganger, men jeg har ikke mulighet for å koke pumpedelene etter hver gang, men jeg kan få skylt det godt. Men jeg er litt usikker på om det er bra nok. Sønnen min er 3 måneder. Jeg syntes jo det er synd å bare kaste all melka....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg kokte aldri delene til pumpa hver gang... Skyldte det godt i varmt vann rett etter bruk... Brukte også litt zalo...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Kokte dem innimellom, selvfølgelig...
Lothiriel Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Ja, for jeg har kokt de hver eneste gang, og det jo ganske styrete den tiden jeg måtte pumpe hver time for å få opp produksjonen. Gjorde jo ikke annet ) Men jeg trodde at jeg måtte det. Men nå har jeg ikke mulighet så da tenkte jeg kanskje at det var en mulighet for at det ikke er absolutt nødvendig å gjøre det hver gang.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Babyen er også 3 mnd og da tar de ikke skade av å få litt bakterier gjennom maten... Skyller du godt, tviler jeg på at det tar skade...
Lothiriel Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Tusen takk for svar! Det letta på samvittigheten )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Har du kjøleskap til å sette melka i da?
Lothiriel Skrevet 16. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2007 Hehe...gikk akkurat inn igjen på sida for å si at det hjelper jo ikke mye å ha kok pumpe hvis man ikke kan holde melka kald. Så det blir nok melka i vasken for min del i morgen ja )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Blir du lenge borte? du kan jo prøve med en kjølebag og mange fryseelementer... Er det for varmt i kjølebagen når du har kommet hjem så kaster du melka...
Lothiriel Skrevet 16. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2007 Jeg reiser kl 6 i morgen tidlig å er ikke hjemme igjen før kl ett på natta. Skal på kurs i Oslo, og har ca 3 timers kjøring hver vei. Tror ikke jeg orker å styre med kjølebag og fryseelementer på kurset, Så jeg tror jeg rett å slett bare dropper å få det til. Jeg har bare sånn svære kjølebagger også.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 Da blir det klønete, ja...
___ Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Hvis kurset er på et hotell eller konferansesenter kan du bare spørre om du kan få låne en kjøleskapsplass til melka. Det har jeg gjort mange ganger. Er ikke noe problem. Da er det nok værre med reisen om du ikke har en god kjøleboks du kan ha i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå