litlegullet Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Jeg skal føde i stavanger.. Bare lurte på om noen har noen råd/tips på hva jeg MÅ ha med når jeg skal føde? Ellers noe å si om sykehuset o.l.??
Kjukka Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Ja, dette lurer jeg også på... Jeg skal også føde i Stavanger! litlegull: ser du ikke bor så langt fra meg, bor rett ved brannstasjonen jeg, og har termin i november
litlegullet Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Okaj.. Har skrevet til deg. Så nå kan du sjekka postkassen din:)
frida-73 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Dytter..Skal også føde på SuS...oktober.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå