Eat sardines and die Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Du får nok ikke svar denne gangen heller Yppert.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Ikke no rart de sletter innleggene te Yppert...fosser inn og ikke engang der klarer ypperten å formulere seg ordentlig..men skal legge ut svada og dritt
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 YPPERT! POST! Forøvrig jævlig dårlig av "Moderator"(Diktator?) Hannaahahahha å holde på sånt. Patetisk.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hadde du klart å kunne snakke ordentlig for deg MØKKERT hadde de kanskje giddet å følge deg opp. Du gjør ikke annet enn å spre edder og galle og pranse rundt med oppkalling og verre enn så.. Prøv å te deg som folk for en gangs skyld..
Eat sardines and die Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg tror det kun dreier seg om økonomi vennen. Jeg og du legger ikke nok penger i bestillinger av rosa duppeditter til småtroll og benytter oss for lite av de blinkende fristende reklamene til høyre her. Viktig å holde pengene varme vettu. Da må man lystre det minste vink fra Gullsmokkenmedlemmer, og hvis de har fått i mot deg, ja da sliter du. Vi gir oss ikke vel? God natt for denne gang. Jeg skal finne min staute ganger, rustning og lanse til neste runde i denne spennende turneringen.
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Jeg er gullsmokkmedlem og moderator hannah har jammen meg vært ute og smelt med kjeften på meg før også. Frekke dame.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg er også gullsmokk medlem. Det mest meningsløse jeg har betalt for. Eneste av "fordelene" jeg har benyttet er "dine siste innlegg" og det hadde jeg greid meg fint uten. Menmen, kosa jo ikke så mye da.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Nå står det forsten "9 dager igjen av ditt medlemskap. " med fest svart skrift hver gang jeg logger meg på Snart et år siden jeg testa positivt da, litt arti:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå