Gå til innhold

hvordan får babyen post?

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud for eit spm, men må bare.. hehe

skal man bare sette navnet på postkassen? eller må man ring posten å gje beskje.. osv.. hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sett navnet på postkassen du:)

Skrevet

Her har postmannen limt på store gule lapper med navnene våres på postkassen. Har nok noe med at jeg hadde skrevet mitt og sambo sitt navn med en litt uttydelig tusj. Så plutselig en dag var alle tre navnene på postkassen med MEGET tydelig gul klistrelapp.

Men tror det er vanlig å merke sin egen postkasse. Så har man jo adresser å forholde seg til på de fleste postkontor, så går nok bra. På de postkontor som ikke er så store steder at man har adresser så vet nok postmannen at det har kommet et nytt medlem i familien.

Mulig at posten får oppdatering fra forlkeregisteret og, men det vet jeg ikke..

Jeg ringte iallefall ikke posten, og småen får posten sin han.

Skrevet

Vi satte det bare på postkassa, men ser ei anna her fikk brev om at de måtte si fra til posten kundeservice. Kommer nok an på postbudet der du bor... Vil du være helt sikker på at posten kommer fram, tar du en telefon til posten kundeservice. Da er du garantert at alt er i orden.

Skrevet

Jeg hadde helt glemt å sette navn på postkassen, men fikk plutselig et brev fra posten ca 3-4mnd etter fødsel, der det sto at de hadde registrert en ny person på min adresse som het det og det, og at jeg måtte kontakte dem hvis opplysningene ikke stemte 100%. Det gjorde jeg forøvrig, siden de ikke hadde fått med seg mellomnavnet til dattera mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...