Gå til innhold

Ja damer, hvor mye har vi lagt på oss hittil da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

uke 38, opp 5 kilo, men det skal nevnes at raste ned i kilo de første mnd..... og ender vel som med forrige man da jeg fikk alt da ammingen startet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at jeg har lagt på meg mest her.. Er nå i uke 37 og har lagt på meg 27kg. Startvekt var 65, mens nå veier jeg 93!!!!!!

Men har myyye vann i kroppen, og føler meg ikke sånn kjempe stor.. Barnet er litt under gjennomsnittet, så jeg får bare håpe at mesteparten er vann.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Startvekt: 58

Er i uke 37 og er 69,5

 

Regner med det blir mellom 12-14 kg totalt. Babyen legger jo litt på seg de siste ukene :-)

 

Ikke noe vann i kroppen. Bare kul på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Startvekt 64

er i uke 37 og har gått opp 20 kg.

Lurer på hvor mye mer det går ann å legge på seg. Er vel litt lei av alle disse kiloene, men heldigvis så er vi mot sluttfasen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startvekt 70

uke 38+2

vekt nå: 80

gått opp: 10 kg

 

har ikke noe vann i kroppen heldigvis.. tror egentlig ikke jeg har lagt på meg så mye i meg selv..har liksom bare magen:) babyen er helt på gjennomsnittet ifølge fundusmål og ultralyd:) gleder meg sånn til å få se nurket!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

startvekt 60

uke 35

vekt nå: 74

gått opp: 14 kg

 

Lurer på hvor de siste kg er blitt av, fått litt mer hofter, og en del mage... men alt kan jo ikke ligge der... bare gått opp 0,5 kg siste mnd...?? Jaja, blir sikkert noen kg mer før mini kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 56

Er nå i uke: 36

Vekt nå: 71

 

Jeg har da altså gått opp 15 kg. Synes dette er helt greit. Det går jo ganske fort av når vi ammer... Vi skal jo ha runde former når vi er gravide, ikke sant?!

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startvekt: 80

uke: 37+4

vekt nå: 88

gått opp: 8 kilo

 

 

Ser st det er mange som har gått opp nesten 20 kilo, og jeg som syns jeg hadde gått opp mye... Har bare lagt på meg på magen heldigvis.. Det skal jo vekk igjen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

start:50kg (er 160høy)

Fullgått 38 uker

Vekt i dag: 66,5kg

Gått opp 16,5kg

 

i prosent utgjør det hele 33% vektøkning. Men kjentfolk sier det bare er mage (jeg ser rome, bryst og lår også da) .... Men føler meg fin. Trives godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt: 94 kg

Er nå i uke: 35

Vekt nå: 90 kg

Gått NED: 4kg

 

Håper å nå utgangsvekta før fødselen. Det føles liksom ikke riktig å veie mindre når man kommer til fødsel enn når man ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...