Gå til innhold

Ja damer, hvor mye har vi lagt på oss hittil da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Startvekt: 72,5 kg

Er nå i uke: 34+5

Vekt nå: 83,8 kg

Gått opp: 11,3kg

Sammenlignet med første graviditet så har jeg lagt på meg 0,2kg mindre på samme tid nå ;-)

Er også i uke 36 og har lagt på meg ca 8 kg. Håper jeg ikke legger på meg alt for mye, men tenker ikke særlig på det. Greit å ikke ha så mye å gå ned etterpå. Spent på hvordan kroppen blir seende ut. Får gå turer etter fødslen så går det nok av. Vi setter jo tross alt en ny borger til verden så det skal jo bare mangle om det ikke skal vises på oss:-).

Startvekt: 80 kg

Er nå uke: 36

Vekt nå: 79 kg

Gått opp: -1 kg

Er det håp for at jeg sannsynligvis har tatt av meg da? magen vokser og vokser, men jeg har beholdt vekten siden jeg var 3 mnd. Gikk ned fra 80 til 77 kg, og gått opp 2 kg etter det. Lurer på hva jeg kommer til å veie etter fødselen? Er jo 1,73 høy, så kraftig var jeg jo... Men ser ikke forskjell på at jeg har gått ned i vekt. Merkelig det der...

Når man skal måle rundt magen, måler man i linje med navlen da? Eller hoftene...?

Annonse

Startvekt: 71

Er nå: 37+1

Vekt nå: 77,5

Resultat: 6,5 kg

Var ganske kraftig i starten, så det er nett passe. Har ikke vann i kroppen i det hele. Babyen er heller ikke veldig stor tror jeg, jordmor sa forrige uke at den har god plass.

Startvekt: 59

Er nå: 34+0

Vekt nå: 70

Resultat: 11 kg

har gått opp i veldig rykk og napp, dvs si at 5 og 6 kilo kom på litt over en uke hver gang, og innimellom absolutt ingenting. nå er det vel 6 uker siden jeg la på de siste 6 kiloene.... håper ikke det blir altfor mye nå på slutten, men forrige gang gikk jeg opp nesten 30 tilsammen, så kommer godt under det denna gangen..

jeg er 38 uker og har lagt på meg 15 kg.. de siste ukene har vekten stått stille så håper det blir med det det er.... men legen sa også at det som evt kom på slutten nå ikke var vekt, men i såfall vann... pleide hvertfall det!

Startvekt: 64,5 kg

Er nå i uke: 35

Vekt nå: 81

Gått opp : 17,5kg

Jeg har gått opp 29 kg med de to første, dette er tredjemann.

Men har ikke gjort noe spesielt for å ta av , det har bare gått av seg selv.

Jeg har vel kanskje ikke så lett for å legge på meg, sånn til vanlig.

Vekta mi ligger vanligvis på 63-65 kg og jeg er 1,69 cm.

Tar dette helt med ro, det går av etterhvert.

Men jeg kommer til å gå en lang tur hver dag, det har jeg gjort med de andre og det tror jeg hjelper.

Spise ofte og lite, og sunt , drikke masse vann og være litt i aktivivtet så ordner kroppen resten.

Kjempe lykke til videre jenter. Nå er vi snart i mål.....Jippi.....

hilsen anki nr3-imagen

Startvekt 57,4 kg

Er nå i uke: 38

Vekt nå: 71,1

Gått opp altså: ca 14 kg.

Jeg skjønner ikke hvor de kiloene er, selvsagt på magen, men resten er nok stort sett pupper og vann..

blir nok ikke så mange flere kilo nå tror jeg..

Snart snart ferdig! Gleder meg sånN!

Annonse

startvekt: 60 kg

uke: 37

Nå: 76 Kg - opp 16 kg. La på meg 20 sist så det blir nok ca det samme sor nå bynner vannet å komme og jeg blir mer hoven... :( Ikke særlig pent det:( Men det er jo et tegn på at det nærmer seg;)

Startvekt: 96

Veke: 34+1

Vekt no: 99

Opp: 3kg

Gjekk ned 6kg til å begynne med, så har lagt på meg 9kg dei siste mnd, sjølv om eg ikkje er så langt over startvekt. Hadde nok å ta av (hang masse igjen frå forrige svangerskap), håpar på å holde meg under 10kg til saman. Men det blir kanskje vankseleg, vekta har gått fort oppover dei siste vekene, akkurat som på slutten av forrige svangerskap.

heihei.. startvekta mi var 59kg. Nå veier jeg 79kg så har altså lagt på meg 20 kg! er nå i uke 35.

Har spist som før men mosjonen er jo blitt mindre..men likevel går jeg fortsatt en tur hver dag på minst 30min. Så dette har jeg ikke noen dårlig samvittighet for!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...