LuRiFaXeN Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 i natt ska det skje, det har eg bestemt..nå gjenstår det bare å se hvem som er sjefen eg eller nurket..hmm.. håpe selfølgelig på at det bler meg..tar godt imot litt fødestøv om dokk har til overs.. å lykke t t dokk andre så og vil poppa i natt
line_n & sara Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 utålmodig?? fødestøv på vei!! ***********************************************************************************
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Da får du vise hvem som er sjefen da veit du. He he he. Fødestøv oversendes: *************************************fødestøv******************************** Lykke til da og hold oss oppdatert.=)
LuRiFaXeN Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 huffameg..ser ut som det e nurket så e sjefen her..men eg ska ikke gi meg..satse på at fødestøvet dokk sendte fungere å at det sjer noe i løpet av denne dagen ..hehe tuuuuusen takk for fødestøv har så lyst å se lille bebi nå (veeeeldig utålmodige nå jah..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå