Gå til innhold

eg eller nurket..hmm..


Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt ska det skje, det har eg bestemt..nå gjenstår det bare å se hvem som er sjefen eg eller nurket..hmm..

håpe selfølgelig på at det bler meg..tar godt imot litt fødestøv om dokk har til overs..

 

å lykke t t dokk andre så og vil poppa i natt ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utålmodig?? ;)

fødestøv på vei!!

***********************************************************************************

Skrevet

Da får du vise hvem som er sjefen da veit du. He he he.

 

Fødestøv oversendes:

*************************************fødestøv********************************

 

Lykke til da og hold oss oppdatert.=)

Skrevet

huffameg..ser ut som det e nurket så e sjefen her..men eg ska ikke gi meg..satse på at fødestøvet dokk sendte fungere å at det sjer noe i løpet av denne dagen ..hehe ;)

 

tuuuuusen takk for fødestøv ;) har så lyst å se lille bebi nå :)

(veeeeldig utålmodige nå jah..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...