♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hvordan og når begynte dere med det? hvordan gjorde dere det? altså, hvor ofte i starten, etc....?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 nr. 1: Her har du melk, knøttet!! nr. 2: DRIKK konklusjon: aner ikke...måtte bare svare!!
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 hei ;o) endelig et kjent nick! Jo,jeg gir litt lettmelk i tutkopp til maten.han har nå først begynt å like smaken.hs sa jeg kunne venne han på det til mme var brukt opp.så gi bare melk etterpå.går så fint atte,hehe.kan bli hardere i magen da.så du vet det.men der er sviskeryoghurt en fin ting. Klem klem ;o))
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Haha anonym! Veldig morsom! Takk, for svaret attpåklatt:) Da begynner vi med det om en uke for da blir Emil 1 år:)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 ei uke igjen ja.rart at tia flyr så fort =o) jeg krever bilde av kaka.hehe..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 hvorfor begynner du ikke bare i dag da, hvis du er spent på det? Det har jo ingenn ting å si om han mangler en uke på året! jeg ga lillegutt en kopp, og han likte det med en gang. Ingen vits i å lage noe styr ut av enkle ting )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå