Gå til innhold

hvordan introdusere kumelk??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan og når begynte dere med det? hvordan gjorde dere det? altså, hvor ofte i starten, etc....?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr. 1: Her har du melk, knøttet!!

nr. 2: DRIKK

 

 

konklusjon: aner ikke...måtte bare svare!!

Skrevet

hei ;o) endelig et kjent nick!

Jo,jeg gir litt lettmelk i tutkopp til maten.han har nå først begynt å like smaken.hs sa jeg kunne venne han på det til mme var brukt opp.så gi bare melk etterpå.går så fint atte,hehe.kan bli hardere i magen da.så du vet det.men der er sviskeryoghurt en fin ting.

Klem klem ;o))

Skrevet

Haha anonym! Veldig morsom!:)

Takk, for svaret attpåklatt:) Da begynner vi med det om en uke for da blir Emil 1 år:)

 

Skrevet

ei uke igjen ja.rart at tia flyr så fort =o) jeg krever bilde av kaka.hehe..

Skrevet

hvorfor begynner du ikke bare i dag da, hvis du er spent på det? Det har jo ingenn ting å si om han mangler en uke på året! jeg ga lillegutt en kopp, og han likte det med en gang. Ingen vits i å lage noe styr ut av enkle ting :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...