Grubleguri Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hei, jeg har en 18 mnd gammel sønn som innimellom våkner litt tidlig om morgen - ikke utsovet, men med rompa full av bæsj. Fordøyelsen går som ei klokke, det skal' n ha :-) Men han er grinete og helt umulig å legge igjen etter bleieskift. Aldri noe før kl 06, men allikevel. Skulle gjerne sett at han sov seg blid og glad :-) Tips??? Han spiser veldig godt til alle måltider - hjemmelaget mat med mye fiber, frukt, grønnsaker. Kefir til morgen og kvelds, vann ellers.
lanoforliten Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hei! jeg hadde prøvd å gi han en banan eller en porsjon blåbær (hvis du har) og gi han dette til kvelds, det virker bindende på magen.Så utrolig plagsomt for dere å våkne til dette... Håper tipset mitt kan hjelpe.
alvefrøken Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 BLÅBÆR??? Trodde det var det en skulle ha i seg ved motsatt problem....altså treg mage
lanoforliten Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Nei jeg jobber i helsevesenet, og vi gir blåbær til en pasient som er plaget med løs mage. Det er bindende. Men HI, har det hjulpet da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå