Gå til innhold

Våkner med en bommelom....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en 18 mnd gammel sønn som innimellom våkner litt tidlig om morgen - ikke utsovet, men med rompa full av bæsj. Fordøyelsen går som ei klokke, det skal' n ha :-) Men han er grinete og helt umulig å legge igjen etter bleieskift. Aldri noe før kl 06, men allikevel. Skulle gjerne sett at han sov seg blid og glad :-) Tips??? Han spiser veldig godt til alle måltider - hjemmelaget mat med mye fiber, frukt, grønnsaker. Kefir til morgen og kvelds, vann ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg hadde prøvd å gi han en banan eller en porsjon blåbær (hvis du har) og gi han dette til kvelds, det virker bindende på magen.Så utrolig plagsomt for dere å våkne til dette... Håper tipset mitt kan hjelpe.

Skrevet

BLÅBÆR???

 

Trodde det var det en skulle ha i seg ved motsatt problem....altså treg mage

Skrevet

Nei jeg jobber i helsevesenet, og vi gir blåbær til en pasient som er plaget med løs mage. Det er bindende. Men HI, har det hjulpet da????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...