Gå til innhold

Bryllupsgave på etterskudd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen! En barndomsveninne av meg giftet seg i går, og jeg hadde helt glemt det. Er det teit å komme slepende med bryllupsgave på etterskudd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går helt fint det hvis du ikke har møtt henne på en stund... Litt dumt hvis du møtte henne på fredag kanskje ;)

Skrevet

Nei, vi bor 60mil fra hverandre. Men jeg skal dit til helgen, så kan ta med da.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Men da passer det jo perfekt!:-)

 

Og kanskje du også får med deg hva de allerede har fått, og unngår å kjøpe det samme!

Skrevet

neida det går så fint så. vet vi får et par til om en stund og synes egentlig deter helt greit *elsker å få gaver* :)

Skrevet

Da gjør det ingenting! Og det blir mye kosligere, for da får ho faktisk pakke opp den selv, og kommer til å huske hva ho fikk av deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...