Gjest Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Faen! En barndomsveninne av meg giftet seg i går, og jeg hadde helt glemt det. Er det teit å komme slepende med bryllupsgave på etterskudd?
modnas Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Går helt fint det hvis du ikke har møtt henne på en stund... Litt dumt hvis du møtte henne på fredag kanskje
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Nei, vi bor 60mil fra hverandre. Men jeg skal dit til helgen, så kan ta med da.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Men da passer det jo perfekt!:-) Og kanskje du også får med deg hva de allerede har fått, og unngår å kjøpe det samme!
grå :) Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 neida det går så fint så. vet vi får et par til om en stund og synes egentlig deter helt greit *elsker å få gaver*
modnas Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Da gjør det ingenting! Og det blir mye kosligere, for da får ho faktisk pakke opp den selv, og kommer til å huske hva ho fikk av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå