modnas Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Grrrrrrrrrrrrrrrrr! Må igjen få ut litt frustrasjon! Og her er det supert å gjøre det.... Fikk mitt første barn for ett år siden. Selvfølgelig verdens nydeligste... Når han var 9 mnd fikk jeg tilbake mensen. Er fra før vant til 3-dagers mens med lite blødning. Nå varte den i 3 uker... Trodde jeg skulle bli gal da!! Så var det opphold i ca 1-1 1/2 uke før jeg igjen fikk mensen. Hurra tenkte jeg! Fast syklus, en mnd mellom mensen! (har pcos, så før kunne det gå 8 mnd i mellom....) Men det ble fort slutt på jublinga gitt... Nå har jeg blødd sammenhengende i 2 mnd! Det er helt forjævlig! Kjenner det bare fosser ut... Må ha med meg kleskift uansett hvor jeg drar. Har måtte ty til sønnens bleier av og til for ikke å blø gjennom alt jeg har. Tok kontakt med legen og fikk henvisning til gyn. Jada joggu sa je smør... Fikk time den 26. okt!! Over en mnd å vente! Fikk så cyklocapron som skulle stoppe blødningene. Men igjen ; joggu sa je smør! Funka f¤¤n ikke engang! Blir snart totalt gal!!! Og hvem overlever tre mnd uten sex???? Har prøvd å ringe rundt til forskjellige gyn for å få en time før, og det beste je kunne få var 2. okt..... VVVVVVVVVVRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLL Må få ut litt frustrasjon før jeg legger meg! men tilter snart, så ikke sikkert jeg orker å stå opp i morra
modnas Skrevet 16. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2007 ikke en liten oppmuntrende klem engang... snufs... jaja får vel finne senga da..
Expat Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hva er nytt da? Hva slags prevensjon? (bortsett fra at du blør så mye da...) klemmer på
modnas Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Ikke noe nytt bortsett fra sønnen i september i fjor... Synes det virker nokså unormalt rett og slett! Bruker ikke prevensjon... Det slutta jeg med for 3 år siden. Den klemmen hjalp litt
Expat Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Vel, hos meg var første mens ganske spektakulær, da, og andre og, selv om mye nattamming i periodene ga meg ganske så lange sykluser. Ellers, er MA og SA fullstendig utelukket da?
modnas Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 For å si det sånn; jeg håper det.... Legen tok en grundig sjekk der nede... Klemte og dro... Men tror du ikke ho ville ha satt fart på gyn timen hvis ho mistenkte det??? Tror sjøl at det er uaktuellt, men man kan ha mange sa uten å merke det... Synes det er veldig rart at jeg skal blø så lenge da?? Men det er klart er det MA slutter det vel ikke før jeg evt får en utskrapning... Men snakka med en del gyn for å prøve å få en time før den 26, og fikk da til svar at det ikke kunne være noe farlig. Kjenner ei som ble henvist pga SA, og ho fikk time uka etter...(hos samme gyn)
Expat Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Få sjekka blodprosenten din, er den lav er det vel ekstra grunn til at legen skulle få ut fingern?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Hei! Her en trøsteklem, jeg vet desverre hvordan du har det. Hos meg var det slik at jeg blødde hver dag i 10 mnd etter fødsel. Ikke så mye som deg, men man føler seg jo ekkel og like sexy som en vaskepose. Pluss at jeg blei sliten og slapp og til slutt begynte jeg å gå ned i vekt (liten fra før). Hos meg var det pga prevensjon, hormonspiral og cerazette. Jeg slutta på de og slutta å amme for snart 3 mnd siden, men syklusen er rar enda. Er ikke hver dag nå, men er på 10 dagen i en blødning nå f.eks etter å ha venta i en 45 dagers syklus denne gangen. Altså, bare tull og rot. I tillegg så har jeg fåt masse kviser jeg ikke hadde før (men kan kanskje være stress). Jeg skal ringe legen om dette fortsetter, for nå er det lenge siden jeg har tatt hormoner og amma. Jeg blir hvertfall gal selv og har ikke så mye overskudd akkurat. Klem og lykke til. ring legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå