jentahans Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 bruker dere vanlig febermåler eller hvordan gjør dere dette og hva skal tempen ligge på dersom man er gravid?
Smil <3 Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 jeg aner ikke...men vet at jeg pleier å ha ca 36,0...og at den stiger etter el....til ca 37.....men aner ikke når den synker igjen...om d er før mens kommer eller akkurat når den kommer.....jeg måler med vanlig febermåler...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Jeg bruker pearly. Man skal bruke en temp som har to desimaler. Man kan tempe i munn, rompe eller vaginalt, og man skal tempe til samme tid hver morgen etter minst 3 timer sammenhengende søvn. Hva slags tempratur man har når man er gravid er helt individuelt, men den ligger ofte høyere en den temperaturen man pleier å ha. Det står mye om temping på www.pernille.info
Prinsemammaen Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Fra dag 1 i syklusen ligger tempen min på ca. 36,1. Dagen etter eller to dager etter EL stiger tempen min til ca. 36,7 og her ligger den frem til dagen jeg får mens. Da synker den ned til 36,1 igjen... Jeg bruker vanlig febermåler med én desimal, og jeg måler under tunga. Bruk temperaturskjema for å få oversikt over din temperaturkurve... Nederst på denne siden kan du laste ned et slikt temperaturkart som jeg synes er veldig ålreit: http://www.snartgravid.com/index.php/Egglosning/Temperaturmaling.html
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Det er ikke noe fasitt svart på hva tempen skal ligge på. Hos noen ligger den på 36,0 før EL andre 37,0 osv..... Det du skal se på er forskjellen mellom dine egne temper. Du kan kjøpe tempmåler med to desimaler på www.billige-tester.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå