Gå til innhold

Fine jeans til gravide mager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe sted? Har så lyst på noen som også ser ok ut bak

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en av merket 2wear, og en på HM.

Begge er tøffe, og ser helt ok ut altså!

Kommer til å kjøpe flere på HM tror jeg...

Skrevet

Har en kjempefin på hm ;-)Ca 400 kroner

Skrevet

jeg har kjøpt EN gravidbukse og de fleste ser faktisk ikke at det er det engang :) Mørk "trang" dongri i vask med god stretch og fine baklommer, kostet greit nok 800 på Bittens i stavanger, men vel verdt pengene! :)

Skrevet

På polarn og pyret har de jeans i svart og blå med helt smale bein. Råfin gravid-jeans som du kan ha lenge.

Skrevet

Hmm, jeg har et par jeans fra forrige gang jeg gikk gravid, men jeg synes de er så pløsete i låra og stygge i rumpa. Orker ikke tanken på å ta de på en gang. Er så rart det her, men orker nesten ikke bruke klærne fra forrige svangerskap, blir nesten kvalm...

Derfor høres denne Polern og pyret jeansen interessant ut, hvor mye kostet den?

Jeg har liksom ikke så lyst til å legge masse penger i gravideklær heller...

Skrevet

Kjøpt min på H&M og den ser ut som en helt vanlig dongeribukse med veldig fin fasong på :-)

Skrevet

Anbefaler også hm..

De har noen forskjellige, jeg kjøpte en bukse der som sitter kjempe fint på, som du ikke kan se at er mamma bukse, med smale ben og sitter perfekt i rumpa.. hehe

De har litt forskjellig, den jeg har passer ikke til folk med mye hofter, men de har det der og :)

Skrevet

Ser en høyere opp har anb en fra Polarn og Pyret. Denne har jeg også kjøpt. Helt smale ben. Ligner egentlig litt i fasongen på cheap monday. Veldig fornøyd med denne. Ville aldri fallt meg inn å ta på en bootcut bukse eller cargopukse hvis jeg ikke var gravid, og har ikke tenkt å begynne med det nå. Men denne polern og pyret buksen er veldig tøff. Finnes i svart med svarte sømmer og mørk blå med gule sømmer.

Skrevet

Jeg fant frem min graviditetsklær fra i 2004, og herre min....sier nå jeg til det. Buksene var helt jævlig! Snekkerbuksene derimot må jeg bare ha til slutten av svangerskapet, for jeg blir nok stoooooor, og kommer ikke til å få på meg noe annet da. Jeg er kun 21 uker nå, og bruker str L i klærne fra H&M. Kan bruke de lenge enda, men garantert ikke helt mot slutten.

Skrevet

Polarn og pyre buksen kostet 500,- og var verdt hver en krone.

Skrevet

Jeg bukser fra både 2wear, mama-licious og toBe. Alle er kjempegode og tøffe og kostet 400 - 600,- tror jeg.

Skrevet

jeg har kjøpt en bukse på kap ahl (husker ikke helt ossen det skrives=)) men den sitter lissom ikke, ramler bare ned, synes det var kjempe rart å ha den på, da kanten bak så vidt var over rumpa=(

Skrevet

Heisann

H&M har kjempe fine bukser, fine i baken og greier.

Ta deg en tur og se.

Skrevet

Hei,

Har også noen mammajeans fra H&M, og en fra 2Wear - kjøpt på den kule mage. Veldig fornøyd.

Takk for tipset om bukse på Polarn og Pyret, den må jeg sjekke ut :-)

Skrevet

Lindex har ok bukser + snekkerbukser:)

Skrevet

Polarn & Pyret (iallefall i stavanger...) di buksene e heilt fantastisk fine og utrolig goe å ha på!!

Skrevet

PÅ DEN KULE MAGE HADDE DE MYE FINT.. JEG HAR HANDLA EN DEL DER OG PÅ SVANGERSKAPET. MASSE FINT OG VELGE IMELLOM OG BRA UTVALG!!

Skrevet

Jeg anbefaler IKKE klær fra mama-licious. De har elendig kvalitet. Jeg kjøpte masse sommerklær fordi de var billig, men ikke minst kjempe stilige og tøffe. Men de holdt en vask så var det bare tøy stykker igjen. Kjempe dårlig!! Hm og Polern er super!

Skrevet

De har super fine mamma jeans på Zara- sitter kanon bra- kr 399. Og et par på Lindex til 349 lr- kan anbefal begge sterkt!

Jeg har jobbet med jeans i alle år og er faktisk veldig fornöyd med disse- fantastisk å finne så billige jeans synes jeg!!

Lykke til med shoppingen,

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...