Gå til innhold

Hvor mye bruker du på vinterjakke etc til deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at veldig mange synes det er altfor dyrt å kjøpe Troll eller Reima dress til barna. Med tanke på hvor mange timer de bruker disse dressene så synes jeg faktisk ikke de er så dyre. Tror hvis man tenker på det så henger det nok ofte en del mye dyrere vinterjakker etc i foreldrenes skap som ikke blir brukt på langt nær så mye. Dyre skijakker som blir brukt noen timer noen få helger etc. Synes faktisk det er viktigere at min datter har en bra vinterdress som er ute mange timer hver dag en at jeg skal ta meg ut til og fra jobb. Har man veldig dårlig råd skjønner jeg at man kjøper en billigere dress, men tror mange foreldre har godt av å ta en titt i sitt eget skap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den jakken jeg har nå, brukte jeg 200 kroner på, på salg på Cubus. Elsker den, og bruker den på 3.året.

Datteren min har dress fra Felleskjøpet, den kostet 899, og er myyyye bedre enn Reima og Troll tilsammen;-p

Skrevet

Vinterjakka mi var ikke dyr og den går nå tredje året på rad ;-)

Skrevet

Kommer an på om jeg liker den, ikke hva den koster. Har jakker til 600 og noen som er dyrere, støvletter til 1000 og noen som er billigere. Enig med deg, ser ingen grunn til å spare på yttertøyet til barna når man har råd til å la vær.

Skrevet

kjøpa billig vett du..:-)

jeg elsker salg jeg,, hehe,,, bruker jammen ikke mye på jakke til meg selv nei....

Skrevet

Så billig som mulig. Kjøpte til 750 kr ifjor, og det er vel dyreste jakka jeg har kjøpt noen gang.. hehe..

Skrevet

jakka jeg har bruker jeg også på tredje..nei nå ble jeg usikker..kan også være fjerde året.

den betalte jeg norn få hundrelapper på også på cubus

den er genial:) elsker den:)

har en kåpe også som jeg betalte 600 for og bruker den myyye

jeg bruker ikke mye penger på klær generellelt, sverger til billigkjeder og salg

har ikke råd til annet

jenta mi har fått en name it dress og jeg skal kle henne slik under at hun så absolutt ikke skal fryse eller bli våt i vinter..

DET DYRESTE ER IKKE DET BESTE!!!!!! kjenner jeg nesten blir provosert

må slenge med et eksempel

har en del bosyer fra hm som er kjempe gode..vaskes gang på gang og noen er arvet også, holder fasong, farge og er ikke ødelagt

kjøpte body fra merket claire..ble ødelagt etter 2 gangs bruk!!!!

så det så

Skrevet

Oioioioi....

Folk får kjøpe det de føler passer dem.

Jeg aner fortsatt ikke hva Troll eller Reima er for no', Snippa får vintertøyet sitt fra Lindex, Cubus eller H&M.

Vinterkåpa mi kjøpte jeg på Fretex for 5 år siden :o)

Skrevet

Kommer litt ann på ser ikke så mye på prisen kjøper det jeg har lyst på og som passer meg =0)

Skrevet

Har jakke til 2500,-. Men det kan jo ikke sammenlignes. Jeg vokser ikke ut av den.

Har aldri hatt sånn dyr jakke før. Bruker den nå på andre året, og kommer til å bruke den i maaaange år.

Skrevet

Kjøper Reima til Lucas fordi han er ute sikkert 12 timer i uka, jeg selv har en dunjakke fra HM kjøpt for to år siden til 399 og en kåpe fra jeg gikk i 10. klasse som kosta 800 på JC, jeg går stort sett bare til og fra buss uansett.

Når jeg er ute og leker med han bruker jeg Berghausjakka mi kjøpt for konfirmasjonspenger, kosta 3000 da.

Skrevet

400 kr for vinterjakka den er 3 år gamel og 200 for vår/høst jakka den er 1 år gammel og 150 kr for penjakka den er kjøpt i sommer.

men babyen min skal være adskillig mye mere ute en meg + at jeg ikke har råd til og kjøpe dyrt til oss begge så da blir det han som får. akkurat som med ullklær og sko.

skal forsovit ha mikk line dress og ikke reima eller troll, men det er jo ett fett.

Skrevet

jeg handla jakke på salg hos kapphal i fjor,kosta 300kr(synes ikke det er så dyrt for vinterajkke), som også skal brukes i år.. vinterdress til snuppa har jeg ikke kjøpt ennå.. men ho skal nok få en god og solid dress... enten om det blir fra sparkjøpp,cubus, lindex, hm, exit osv osv... :)

Skrevet

Kjøpte en Norrøna jakke til meg selv for 5 år siden, kostet 5000. Den bruker jeg enda, like bra som før. Men kjøper ca. en ny, litt "kulere" jakke hvert år til noen hundrelapper. Men bruker ikke de på fjellet, da..

Skrevet

500kr der går grensa for meg :P

Det er for ille at klær kan koste sååå mye (5000kr for en JAKKE)...

Eneste som tjener på det er jo selger... og produsenten..

Skrevet

Den Norrøna jakken min til 5000 er like bra som ny, har 5 års garanti, vind og vanntett og med sånn skikortholder i lommen osv. Så skikkelig bra jakke om man er mye på fjellet i snøen osv. Så egentlig hadde jeg ikke trengt å kjøpe ny hvert år, men jeg har jo litt vanskelig for å styre meg selv når jeg er på titting i butikker... ;)

Skrevet

den var ikke rettet MOT deg da ;)

Jakka er sikkert kjempebra, men jeg tror ikke de som lagde den brukte i nærheten av 5000kr på å lage den...

;D

det er det som er villt.

Norrøna er kjent for kvalitet, og merke såklart..

så da kan de og slenge på litt på prisen..

DE VET Å TA BETALT!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...