4barns mor Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Meg og sambo sliter med mye og ofte vondt i hodet, det er bare når vi er hjemme at det er sånn. Som regel hjelper det ikke å ta smertestillende. Lurer på om det kanskje kan ha noe med energien i huset vårt å gjøre. Er det noen vi kan kontakte som kan måle spenningen i huset her? Jeg er ikke plaget med vondt i hodet når jeg er andre steder.
mamma`n til nurk Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Kan jo høre med strømleverandøren deres, og se om det hjelper.
dolly29 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 hmmm det høres merkelig ut. Røyker dere inne? Har dere sjekket om det kan være vannåre som ligger inntil huset deres? Har dere sjekket hva dere spiser? mye "kunstige" stoffer kan være med å øke hodepinen.. Selv er jeg plaget mye med hodepine, men merker ingen forskjel på hvor jeg er. Vi skulle drenere huset, og da ble det oppdaget en vannåre. fikk derfor ekstra mye singel der slik at vannet ikke kommer til huset. Men har ikke merket noe bedring. Har bare bodd her i 2 år, og var like dårlig når vi bodde i leiligheten...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Kan virke som om det kan ha noe med inneklimaet i huset deres. Kan være ting i veggene, eller dårlig ventilasjon. Dere bør absolutt få noen til å sjekke dette for dere. Kanskje det er mugg i veggene, noe som er veldig farlig. Sjekk det opp dere.
4barns mor Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Ingen av oss røyker. Hadde det vært noe med hva vi spiser, hadde vi hatt vondt i hodet når vi er på hytta. Men der er ingen av oss plaget. Kun her hjemme.
4barns mor Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Hvem kan vi kontakte? Anticimex?
casiha Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Vi hadde det også slik i den forrige leiligheten vi leide. Det visste seg å være fukt i leiligheten. Få tak i en fuktmåler å mål fukt i huset...
Niem og Patrick Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Jeg tror heller det er noe med inneklimaet, enn noe med strømmen deres. Kontakt en hms bedrift og få de til å måle fukt i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå