Piri Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Den er fra en film om to jenter som bor på en skole. De blir forelska i hverandre og driver å har seg på rommet, men ho ene tør ikke stå fram. I den filmen er det noen som synger en sang som heter beautiful. VEEEEldig rolig sang. Jeg kommer ikke på hvem som synger den. Noen som vet hva jeg mener?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Christina Aguilera??
*ale* Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 James Blunt? Driver å har seg... fniiis:)
Monajenten Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Det er Fucking Åmål ja? Søkte på den, og fant dette: Musikk: Robyn, Broder Daiel, Lars Gulling, Gyllende Tider, Yvonne og Souls Det er mest sannsynlig Robyn.
Piri Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Nei, ikke fucking åmål. ikke christina. Den går noe slik som: your beautiful. oh, so beautiful.....eh....så kan jeg ikke mer. Hva sier dere om å få et forum med lyd, slik at vi kan nynne til hverandre en liten snutt? Forresten så stønner og peser kjerringa noe jævlig mens hun synger veeeeeeeeeeeldig sakte.
ketosina Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 da er det james blunt. Your beautifull, your beautifull, your beautifull to me. y b y b y b its true. bla bla bla hehehe
ketosina Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 and I saw your face, in a crowded place, and i dont know what to do. cause i'll never be with you er det denne`?
ketosina Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=8Y7WDWP8WMs fant sangen din!
Piri Skrevet 16. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2007 Nei, ikke james blunt. Det er ei dame som synger!
Piri Skrevet 16. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2007 Kom på ei setning til: Youre beautiful. Oh, so beautiful. I wanna touch you. I wanna touch you there..... Veldig soulaktig sang.... Hjelp meg da! Jeg blir GAAAAAAL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå