Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Noen som vill rangere? kommentere? *Noah *Kevin *Timian *Leo *Kato *Theodor
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Noah Theodor Timian Leo Kato
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 jeg syntes Leo eller Noah..
LuRiFaXeN Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Noah Theodor Leo Kevin Kato Timian (ikke et navn jeg kjenner)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Theordor det heita da min lille Noah leo timian kevin kato
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 skulle ønske jeg visste når ungen din skal fødes? Kevin for eksempel ,er et navn som passer supert om du skal føde mellom 23.sept og 23.okt. (vekt-navn og betyr kjekk). Noah, Timian og Kato har ikke noe med vekt å gjøre, men teodor uten h og cato m c er vekt-navn- Cato:vis Teodor:gud+gave
skatt i magen:) Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Syns Theodor er finest. Noah er også fint, men likte ikke de andre så godt. Vanskelig det der med navn
Tubbies Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Timian!! - Har du blitt inspirert av idol?? Jeg også...Mannen min sier vi kan ikke bruke det hvis han kommer langt i konkurransen...Idol-Timian. Men det er et kjempefint navn!! Vi får håpe han ryker ut...hihi ;o) Leo Noah Theodor Kato Kevin
mylittlecat Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Noah - Veldig mye brukt nå, ville derfor selv ikke brukt det... Leo - Enkelt og fint navn Theodor - Fint navn (Kevin) - Helt greit Liker ikke så godt: Timian - Krydderasosiasjoner!!! Kato - Liker det bare ikke
*dragonfly* Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Svarte på en tråd om navnevalg i sted. Legger det også inn her i tilfelle noen er interessert : Jeg har en bok fra bladkompaniet as som heter Stjernetegn & navnevalg. Den er skrevet av Robert Parry og han mener at om man velger navn som passer etter stjernene og astrologien (og personligheten til barnet ikke minst), vil barnet bære navnet med stolthet og mest sannsynligvis være godt fornøyd med det selv, gjennom livet. Navn betyr jo stort sett noe og betydningene av disse navnene er rangert etter stjernetegn og det er ikke så mange navn å velge i, men et begrenset valg gjør det enklere synes jeg. Det er liksom de peneste navnene som er luket frem, etter min smak i alle fall
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 Jeg synes Leon med n på slutten, er et helt nydelig navn. Skulle brukt det selv hadde det ikke vært for at en veninne sin sønn heter det...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #15 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar alle sammen:D er utrolig vanskelig dette her... Til deg som lurte så har jeg termin den 25sept... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå