nurs Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 noen som har opplevd fantasien sin om en jente??
Gjest ->>- Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Nei, jeg er helst bare sexsur. Men ja, det finnes plenty av kvinner som har sex med kvinner, om det var det du lurte på.
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Spør heller på sexdebatten der folk kan være anonym,tror ikke mange svarer her ;-)
FrøkenSprøken Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg er kjempeglad i sex, men vil IKKE ha sex med en jente;) Vil bare ha sex med en jeg er skikkelig glad i, og kunen aldri ha blitt glad i en jente p ådet viset...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 vet ikke om jeg kan bli glad i noen på det viset som studentmamma tenker på (altså forelsket/glad i). føles ikke sånn. om det hadde vært en jente hadde det hvert supert for da hadde jeg sluppet og tenkt at det kunne bli en baby som jeg kunne bli alene med...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Jeg forelsker meg ikke i kjønn, så jada.. ikke at det var noen spesiell fantasi i utgangspunktet.. men når man da blir forelsket i en jente så blir det jo litt naturlig å ha sex også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå