Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Noen her som har hatt det? Hvordan kan man merke at man har det?
En_av_hver Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Har hatt det mange ganger:-( Blir ofte kvelm og kaster opp:-(
Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Utenom kvalme og oppkast da?
Mille** Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Kortvarig bevisstløshet, kvalme, oppkast, hodepine, hukommelsestap rundt da det skjedde...
*ale* Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Sterk hodepine er et sikkert tegn. Og søvnighet, men da er det begynt å bli farlig.
En_av_hver Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Da er jeg litt usikker på om det er hjerner. Har aldri hatt det uten oppkast he, he. Hvis du er i tvil, ville jeg ringt legevakta. Man skal ikke spøke med det! Kan få varig skader......man skal ikke se tv, lese osv. Og vekke hver halve time!!!... Hjelpes, jeg har tilbrakt maaange timer i mørkt rom hi, hi.
ketosina Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 vanlige spørsmål ang. hjernerystelse: Husker du det som skjedde? var du borte/bevisstløss, selv bare i et par sekunder? hodeverk etterpå? trøtt (mer enn vanlig) i timene etterpå? Kvalme og/eller oppkast? utslag på et eller flere kan være tegn på hjernerystelse.
Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2007 Fikk et skikkelig slag i hodet for noen timer siden...kutt og blod og gørr og sånn... Er alene med jenta mi,og bynte å tenke litt på at man ikke skal sove(?) om man har hjernerystelse?! Ble litt bekymret for om jeg tør legge meg?
ketosina Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 ring legevakta å spørre. men har du noen av de symptomene? ellers er det vel kun det at man bør sette vekkerklokken på med hver times mellomrom i løpet av natten så man ikke sover så tungt, men du har jo ingen der til å se om du våkner. uff, ring legevakten du.
hit og dit Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 ein mister bevisstheten etter at ein slo seg, ein vert kvalm, ein kan ha synsforstyrrelser og i ettertid ha bevissthetsforstyrrelser.
Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2007 Har vondt i hodet..og litt uvell,men det blir man jo om man får vondt.. Det går sikkert bra..får noen til å ringe meg i natt eller noe sånt.. Man blir jo litt bekymret når man har småtroll i huset.. Takk for svar jenter...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Sønnen min på 18 fikk det for 3 uker siden på barnehage.. Han falt ned fra sofa og slo seg på panna.. Han virka slapp og klager på vondt i hode.. jeg hentet han, han kastet opp 2 ganger.. Jeg kjørte til legevakt.. Siden han gikk ustødig, vondt i hode, varm og ville ikke ha mat.. De sa at han har fått hjernerystelse.. Måtte vekke han innimellom på natta for og se om alt er bra.. Det gikk over men hatt vondt i hode i 3 dager.. Nå har han det fint og frisk..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Man kaster opp og blir gjerne akutt trøtt osv, som de andre sier her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå