temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er det sånn at man må velge en boks for så å holde seg der? Det snakkes om tytere som om de er et eget sært folkeslag. Og det er tydelig at Tytere og DiB'ere er forventet å være fiender. Jeg har i flere år nå vært både litt her og litt der og litt andre steder også. Jeg bruker de ulike forumene til forskjellige ting. På kranglesiden har jeg oppigjennom fått meg mang en god latter. Jeg har latt meg provosere og begeistre. Noen diskusjoner er så dumme at jeg river meg i håret, andre er direkte fornøyelige. I dag har jeg vært innom for første gang på lenge. Jeg har fått bekreftet hvorfor det ikke passer for meg å være her så mye, men det kunne da ikke falle meg inn å gå inn på andre fora og snakke nedsettende om alle de som velger å være her!!! Dette ble sikkert for ordentlig og seriøst for denne siden. Det får så være! Jeg blir bare litt oppgitt fordi jeg er så fryktelig glad i veldig mange av disse fæle tyterne!!!!!
LurtRund Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Å fryktelig mange tytere er glad i Tonetrollet. :nemlig: Du er savnet der inne. Å ikke bare av meg. Det vet jeg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Men når dere tytere bare er innom her for å rakke ned på de som bruker siden, forventer du da at vi skal favne dere? Feks det angrepet som kom på meg fra Hormonella her forleden kveld. Og ingen av dere har noe pent å si om Kranglesiden, ikke engang du. Du lirer ut av deg usælheter som "Dette ble sikkert for ordentlig og seriøst for denne siden", og dette til tross for at du påberoper deg å være bruker?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Ja, jeg lirer ut av meg slike ting på bakgrunn av mine erfaringer fra nettopp denne siden. DiB er jo også litt større enn krangle...
KaMa Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Ser ikke noe problem med å være ordentlig og seriøs, tvert imot. Med jevne mellomrom har det dukket opp anonyme innlegg her inne, med klar avsender (tytere), som rakker ned på denne siden og dens brukere. Blir det stilt spørsmål eller kritikk til nevnte innlegg, blir man ganske raskt stemplet som en de "i hvert fall ikke vil ha inn på tyten". Sånt er jo provoserende. Jeg vet ikke hvem du er, og jeg har slett ikke noe imot deg. Du har nick, og du virker oppegående nok, samt at du åpner for seriøs ordveksling. Må sies å være første jeg har støtt på her inne, som også bruker tyten, som har disse egenskapene. I hvert fall på fryktelig lenge..
Sota Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Problemet er at vi har et eller flere sorte får som tydeligvis synes det er kjempegøy å komme inn hit og skrive ting som skape diskusjoner om tyten. Helt unødvendig og skikkelig fjortisaktig. De vanlige kranglerne her er ikke sene om å henge seg på og vi tytere klarer ikke å la være å forsvare siden vår. Vi lærer nok aldri noen av oss.................
Gjest Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Har tre faste steder jeg henger på nett, syns det er helt greit.
Curly-mor :) Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Nommin!!! Tonetrollet mitt jo!! :-D Savner deg masse på tyten altså! Forøvrig er jeg helt enig med deg i det du skriver! Så lenge en eller annen fra enten her eller der skriver stygge innlegg om den andre så vil det alltid være en eller flere som forsvarer sitt "territorie" om man kan si det sånn! Dib'erne forsvarer dib og tyterne forsvarer tyten! That's life! Jeg håper bare at folk snart innser at det er en dødfødt dragkamp og gir seg først som sist! Dib er mye større enn krangle, og tyten er mye mere enn "kosemosing" som så mange påstår! Åkkesom passer tyten best for meg! Men atte du trollet mitt.. Komme tilbake da! Ikke det samme uten deg! Stor klem fra
Curly-mor :) Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 What?? Åffer var nicket mitt endra da? :grubler: Jeg blir nok aldri gift hihihi
Gjest Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Huff, vi savner deg tonetrollet =( Håper du kan komme tilbake *klem*
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 Tonetrollet, det kunne jo være en ide å skrive akkurat dette innlegget på tyten i tillegg.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 Whatever. Om du er veldig grundig vil du antakelig finne ut at tytehets ikke er årsak men virkning - det er grunn til å anta at tyteinnlegga her inne ikke har blitt starta av kranglere. At kranglere - ikke minst jeg sjøl - derimot velger å svare på faanskapet er faktisk bare rett og rimelig. Dessuten er det god underholdning å se hvor lett det er å få folk til å henge seg sjøl, om de får nok tau.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #15 Skrevet 17. september 2007 Har du noengang lagt merke til at når du har vært borte i fra byen alt for lenge og du sitter i en bil Og du ser lysene i fra Drammen bare en halvtime eller tre kvarter så er du tilbake på hjemmebane alt er fremmed og alt er som det var Du har ikke tid til å stikke hjemom du må ned på puben å hilse Ingen spør deg hvor du har vært hen da veit du at du er hjemme igjen hjem kjære hjem, hjem kjære velkjente hjem Det er sjelden mine ferier er noen stor suksess jeg blir sur av all den sola full når den går ned Jeg lengter bare tilbake til byen vekk fra dette såkalte paradiset det blir pinlig å være sammen med meg jeg blir slibrig, helt uberegnelig Du har ikke tid til å stikke hjemom du må ned på puben å hilse Ingen spør deg hvor du har vært hen da veit du at du er hjemme igjen hjem kjære hjem, hjem kjære velkjente hjem Du har ikke tid til å stikke hjemom du må ned på puben å hilse Ingen spør deg hvor du har vært hen da veit du at du er hjemme igjen hjem kjære hjem, hjem kjære velkjente hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå