*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har nettopp sluttet med melk om natten til lille (1 år), men han våkner jo så gruelig tidlig.. ca 6 hver morgen... er det dumt å gi han en flaske med melk da? vil det si at jeg har ødelagt og begynt med nattmelk igjen? ser noen her inne gjør det så..
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Når vesla mi våkner på den tiden varmer jeg litt vann i stedet for melk,gjør samme nytta her ;-)
Mauritius:) Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Da dattera mi våknet så tidlig, pleide hun å få en flaske melk og da sov hun videre til klokken 08.00!
Grubleguri Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 ALDRI melk på flaske - det ødelegger tennene. Bare spør tannlegen og helsesøster!!!
gærne ko Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Sønnen min på 15 mnd får som regel ei flaske i 5-tida om morningen. Då søv han til mellom 6 og sju. Er kanskje dumt å venne han til dette, men orker virkelig ikkje å stå opp klokka fem om morningen lenger. Dette fungerer bra akkurat no, så får vi heller ta opp kampen om melkeflaska litt seinare. No er det bare så godt å få sove litt lenger enn klokka fem. Og så er han jo veldig svolten, 250 ml forsvinn ofte på et blunk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå