Frk. Vable Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 men hva er det med disse Reima og Troll dressene jeg hører så mye om? Hvor får man tak i de og hvor mye koster de?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Kjøp heller 2 dresser på H&M for under samme prisen...-mye mer for pengene.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Har kjøpt reima til tulla blitt anbefalt av en venninne som driver på med barneklær. Veldig fornøyd til nå =0) koster rundt 1000 kr jeg har kjøpt til halv pris i vår.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg har kjøpt Troll på butikker som selger babyutstyr. Betalte 1400 kr for trolldress med uttagbart for:-)
Vrimle Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg liker fassongen på Reima dressene. De er vide rundt mage og rompe, så de er gode å bevege seg i for småtasser;) Dessuten er den skikkelig vind og vanntett. Tror jeg kjøpte den på en Reflexbutikk. Veldig viktig med kvalitetsdresser i mine øyne, men en finner selvfølgelig gode dresser til en billigere penge også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå