Gå til innhold

Orgasme før eller etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det best å få orgasme før eller etter at mannen har kommet??? Hører forskjellige ting hele tiden... Noen som vet helt sikkert????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har lest flere steder at det best at du kommer før mannen din. Er visst en mekanisme som åpner noe nedi der... :)

Skrevet

Likt, har jeg hørt... Hehe jeg tror vi konkluderer med at det er bra at både mannen og kvinnen får orgasme.

Skrevet

Jeg har lest en plass at det skal være optimalt å fa orgasme samtidig....

Skrevet

min erfaring sier at det er best med damene sist.

da "hjelper" orgasmen til med å føre de små på rett vei...

lykke til!!

;0)

Skrevet

huff da... hva med oss som ALDRI har hatt en orgasme da?? (ikke d at jg ikke nyter sex for tro mg dt gjør jeg ;) )

Skrevet

frk_gomp... spent på svar på ditt spm...

Skrevet

man kan like gjerne bli gravide uten orgasme.. men forskerne dreiv å forska på hvorfor i har orgasme om den har en funksjon. å deres teori er at siden mormunne dyppes ned i spermen når hun kommer etter han ville dette hjelpe spermen i større grad inn i livmoren.

Skrevet

Okay... ble nesten litt nervær her=) hehe..... så da er muligheten der for oss som ikke alltid har orgasme og for de som aldri har det=)

Skrevet

Jeg har også lest at det er før mannen. For når mannen kommer etterpå så hjelper sammentrekningene i skjeden å få "gutta" til å komme lenger inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...