Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Sitter og vurderer om jeg skal bestille denne til lillegull:o) Noen som har erfaring med denne posen? Anbefaler dere den? Er lammeskinnet stort når man tar det ut av posen?Dekker det sittedelen i sportsvogna bra? På forhånd takk for svar )
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Jeg har Lammy XL og er kjempefornøyd! HAr også tatt ut lammeskinnet, den passet perfekt i bag-delen på vognen min, men jeg mistenker den å bli litt kort for sportsdelen. Den er vel omtrent 80 cm lang i lengden.
BettyBoob Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 jeg har akkurat hentet min på posten! gleder meg til å ta den i bruk
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 Da er den bestilt, gleder meg til å få den )
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Noen som vet hva den koster i butikk? Vurderer også sterkt denne!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 16. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2007 Det vet jeg ikke, men den kostet 1800,- på lilleprinsen..Står veil pris 2500,- på siden der iallefall.....
rødhette* Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Kjempebra pose! Vi brukte den til lillegutt i vinter, og har brukt lammeskinnet i carena easy. Det passer perfekt inn i den.
snartmammapåny Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Fikk min i posten for noen uker siden. Ikke fått testet den i skikkelig kulde enda da, men et par turer i skikkelig guffent høstvær har det blitt. Og jeg er super fornøyd. Småen er god og varm, men ikke for varm. Når jeg triller inn på et kjøpesenter så glider jeg bare opp glidlåsene og bretter opp posen så småen ikke skal smelte inne i varmen. Kjempe lettvindt:D Er veldig greit at posen er så lett og at den ikke tar noe særlig plass i vogna (har den i bagvogna) selv om den i utgangspunktet er en tykk og varm pose. Småen på 5mnd har god plass i vognbagen selv om jeg har posen oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå