Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Har hatt sterke kynnere med menssmerter om kveldene i over 2 uker nå, og har veeeldig nedpress hele tiden. Hodet festet for 4 uker siden, og ALLE kommenterer at jeg har veldig lav mage. Jeg merker selv at når jeg sitter, må jeg ta beina fra hverandre fordi magen ligger på stolen, hehe. Noen med erfaringer om det? Kan jeg håpe på å føde litt før tiden, eller kan jeg risikere å gå 3 uker over? Er forresten i uke 34
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 hei,jeger 38+5 å har hatt det likedan i 3uker.. men ikke noe er på gang enda:(( sliten å lei no..
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Huff...blir skikkelig slitsomt i lengden dette, ikke det at jeg vil føde før tida, men kan liksom risikere å gå sånn i 9 uker til...blæææh. Og formen blir liksom ikke bedre med hver dag som går:) Noen fler med erfaringer??
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jeg har også hatt det slik i 2 uker... Er i uke 39 nå. Så dessverre ja, du kan risikere å gå slik i 9 uker til... det er utrolig slitsomt, håper det skjer noe snart for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå