Gå til innhold

Prevensjon spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen her som har gått på p-sprøyte,men har slutta for å begynne på noe annet? hvor lenge etter at dere slutta på sprøyta kunne dere begynne på noe annet? og hva brukte dere? ble bare dårlig av den sprøyta jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Eg slutta fordi eg hadde småblødningar heile tida med sprøyta. Eg meiner at eg venta til det var tid for ny sprøyte omtrent (ikkje nøyaktig) før eg byrja på p-pillene. No er eg ikkje 100% sikker fordi dette er nokre år sidan no.

Skrevet

Du må begynne på noe annet 3 mnd etter den siste sprøyta, for da skulle du hatt ny sprøyte og virkningen er antatt å være ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...