Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hei! Noen her som har gått på p-sprøyte,men har slutta for å begynne på noe annet? hvor lenge etter at dere slutta på sprøyta kunne dere begynne på noe annet? og hva brukte dere? ble bare dårlig av den sprøyta jeg:(
hit og dit Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Eg slutta fordi eg hadde småblødningar heile tida med sprøyta. Eg meiner at eg venta til det var tid for ny sprøyte omtrent (ikkje nøyaktig) før eg byrja på p-pillene. No er eg ikkje 100% sikker fordi dette er nokre år sidan no.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Du må begynne på noe annet 3 mnd etter den siste sprøyta, for da skulle du hatt ny sprøyte og virkningen er antatt å være ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå