Gå til innhold

plutselig så stille i magen min...:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 23 og har kjent spark siden uke 18. og den siste tiden har de bare blitt fler og fler og sterkere og sterkere. men denne siste uka har det nesten vært helt stille der inne. kjenner han såvidt noen få ganger om dagen... tror dere det kan være no galt eller er dette vanlig. at det går litt opp og ned. jeg har hatt en ganske stressende uke denne uka.. kan det ha noe å si? uff... er litt bekymret jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest så er det fordi at barnet ligger med beina inn mot deg, og derfor kjenner du det ikke så godt.

Drikk iskaldt vann, hiv innpå, og dytt eller rist på magen. Kanskje den sover mye.

Skrevet

Har det sånn jeg og.Er også i uke 23.Ungen har ellers vært veldigt aktiv,men siste uka har jeg gått dagevis uten å kjenne noe.godt å høre at vi er flere som har det likt.Er ikke noe å bekymre seg for så tidligt sier folk.Men jeg har legetime i morgen og det skal bli godt åhøre hjerte til ungen.

Skrevet

Jeg hadde det også sånn omtrent på det tidspunktet (kanskje litt lenger ut i svangerskapet). Kjente at han beveget seg, men mye mindre, som du beskriver. Jeg ringte jordmor og hun sa at dersom jeg var bekymret burde jeg sjekke det ut på føden. Det gjorde jeg og alt var i skjønneste orden. Helt siden da har det vært lite spark, mest "rulle"-bevegelser utover. Er i uke 39 og han ligger i seteleie. Nå i ettertid skjønner jeg at det var da bevegelsesmønsteret endret seg at han snudde seg, og han har sittet sånn siden. Så det kan nok være at babyen din har snudd seg i en annen stilling.

Men ring jordmoren din om du er bekymret, hun har sikkert noen beroligende ord til deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...