Engel, skatt og lite frø. Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 I natt hadde jeg vanvittige magesmerter.Kjentes ut som masse "knivstikk" liksom (litt dramatisk kansje!?) Men klarte jo ikke å røre meg... Noen som har opplevde det? Hva kommer dette av? Er det bare luft?
gulda Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Har oplevd noe lignenede, men da før jeg var gravid. Stikker masse, og føltes som om det gikk helt opp i halsen på meg. Aner ikke hva det er, men vondt var det! Klarte heller ikke bevege meg, måtte bare ligge og vente på at det gikk over. Varte ikke så veldig lenge på meg.
Astrid21 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Kanskje det er livmoren din som vokser..=)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Livmoren vokser, det skal jeg love deg;) Men det er ikke sånn smerte. Det er mer litt sånn irriterende murring på venstre side. Det jeg snakker om er så vondt at tårene vil sprute, men det er så vondt at det bare er å knipe øynene sammen og bare holde pusten. Og det er i hele mageregionen. Hatt det tre ganger nå....Men noen ukers mellomrom. Men det virker ikke som at det er noe kjent fenomen her.. Sikkert bare luft da tenker jeg:)
Tropiskjuice Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 har hatt det sånn jeg og! senest igår.. JÆVELIG vondt!!! Stakkars sambo blir like fortvila ver gang=) skal til legen på onsdag og da skal jeg nevne det for han.. har jo vært litt bekymra over dette selv.. men satser på at det er en sånn "greie" som ikke er så uvanelig når man er gravid..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Opplevde det samme fra 12 til ca 15 uke....... På meg var det bare livmoren som utvider seg og masse luft. Sjekk med legen vis du er redd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå