Gå til innhold

da var mini også døpt:) og det gikk veldig bra:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruet meg til dagen lenge,men den gikk overraskende bra:D

dåpsbarnet var stort sett fornøyd..eller...han var fornøyd hver gang det ikke var noen som ville ta bilder..men så fort han så et kamera så begynte han å grine..haha;)

eksen kom og oppførte seg bra;) og det klarte jeg også å gjøre..selvom jeg blir fysisk og psykisk dårlig hver gang jeg ser på han.

men kom meg gjennom dagen uten å spy..hehe;)

nå som dåpen er unnagjort skal jeg bruke all tid på å komme meg på topp igjen..ta en dag av gangen...for dette skal jeg klare.

og han skal IKKE klare å dra meg lenger ned mer!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra glansvask!!!!

Nå er det bare en vei det kan gå:) :) :)

Skrevet

Fint at dagen ble vellykket da!

Du har iallefall den rette holdningen når det gjelder eksen din, han skal IKKE dra deg lenger ned for dette KLARER DU!!!

Lykke til.

Skrevet

Det hørtes veldig bra ut...

Ta frem mammakraften og gi gass - jeg heier på deg:o)

Klem

Skrevet

så godt å høre:)

dette skal gå bra skal du se:)

klem

Skrevet

Det er godt å høre:)

supervaska du klarer alt vettu!!! Men husk å slapp av å ta en dag av gangen kjære:)

Skrevet

Har ikke fått med meg hva det er med deg og eksen, men lykke til videre med det og gratulerer med dåp!! :)

Ser du er fra Askøy... var sikker på du var fra nordnorge pga. nicket ditt... hehe

Skrevet

Fint at dåpen gikk bra ; )

nå går det en vei og det er opp. Og dette klarer du.

klem

Skrevet

takk,takk:)

ja jeg skal opp:)

og Juni80 *1 prins & 1 prinsesse* jeg er så langt fra nordlending som man kan bli..hehe;)

Skrevet

Aah, saa fint at daapen gikk saa bra!!! Det kan ikke ha vaert lett for deg. Men det hoeres ut som du har absolutt den aller beste holdningen til hvordan du skal gjoere ting fremover. Det er alltid best aa ta en dag av gangen. Enkelte ganger maa man ta det enda roligere... Ikke vaer redd for aa be om hjelp fra venner og familie naa, saa du kan komme deg igjen.

Heier paa deg!!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...