millsen© Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 av å bruke minst en time bare på å legge èn unge. og så når jeg tror at han sover, og jeg sniker meg forsiktig ut, så våkner han og lager enda mer baluba. nå sitter faren der nede og forsøker. hyl og vræææææææl. fikk ikke sett et minutt av kampen.
Tomine is my star Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Du er ikke alene om dette.... Sliter med det samme...
KaMa Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Slett ikke alene.. Vi har hatt helgenetter fra helvete.
millsen© Skrevet 16. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2007 det tapper så fullstendig krefter. og han er helt turbo villmann ellers også for tiden. gleder meg til han skal i parken i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå