Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Må spørre om en sak jeg altså! Er det noen sammenheng i hvor stor magen er og hvor stor babyen er når den er født? Jeg har bare en bitteliten kul på magen og er 32 uker på vei. Å da mener jeg LITEN! Babyen min kan jo umulig være så svær av seg? Noen som har erfaringer med dette? Takk for svar medgravide,flotte damer!:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 det har ikke no å si, fodi babyen kan ligge "langt ine" i magen:) jeg hadde mage men ikke så kanon svær forige gang og jeg fødte en gutt på 4168gr og 53cm:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 tanta mi er veldig veldig tynn og hun har aldri hatt noe mage, men har født unger på over 3500 gram. Jmdrene har alltid sagt ja dette blir en på 2500, men det har vist seg feil hver gang:)
Prinsessemamma:-) Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Jeg hadde kjempestor mage sist - og fikk stadig spm om jeg kanskje hadde 2 der inne siden jeg var så stor - men det var bare en jente på 3550 gr og 50 cm.. så str. har nok ikke så mye å si - kommer an på hvor lang du er i ryggen og mange sånne ting. Hvis du er usikker kan jordmor kjenne ca str. på selve babyen når du nærmer deg slutten - min jordmor tippet på ca. 3,5 - 4 hvis babyen ble født til termin og det var beroligende for meg å høre - var jo litt redd for at det skulle være en 6 kg. baby siden jeg så så stor ut :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 hmmm vanskelig å si egentlig. har ei venninne som hadde pitteliten mage å fikk ei jente på litt under 3000 g, og 50 cm.. Men kjenner også til de som har hatt sånn passelige mager, og fått veeeeldig store babyer. Å veldig stor mage, og liten baby. Tror det er veldig individuelt jeg:)
Luna** Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg eri uke 34. Har ikke stor guttemage, men avlang jentemage. Får stadig kommentarer om at "du er jo ikke stor da!!!" det er travelt det. ANg sammenheng str mage + bebi. Skulle nesten ønske der var en sammenheng..., den skal jo ut tji.hi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå