Gå til innhold

Dere som går igjen her inne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er drittlei, derfor jeg sitter her

Skrevet

Blir forresten litt lei anonyme

Skrevet

Ha-ha.. usakelig. Og seff anonym. ;)

Skrevet

Dødslei...og jeg er ganske ny. Kjenner at jeg blir så provosert av enkelte innlegg, at det faktisk går utover humøret mitt i perioder. Så det er vel et tegn på at jeg bør slutte helt???

Skrevet

Synes ikke spørsmålet mitt var så rart jeg, og ikke meningen å være frekk heller, bare nysjerrig. Har i perioder vært her mye selv og blitt kjempelei etter en stund. Nå er jeg innom bare av og til og ser mange av de samme navnene, derfor nysjerrig. Det er bare det.

Skrevet

Akkurat slik jeg følte det også, derfor orket jeg ikke så mye mer.

HI

Skrevet

Jeg er her omtrent aldri og kjenner ingen her - bare enkelte på Krangle. Jeg blir sjokkert over hvor mange bedrevitere og mamma-politi det er her... "det fins bare EN rett måte å gjøre ALT på og det er MIN måte". Hvis du ikke gjør sånn og slik, er du er forferdelig mor og skulle aldri hatt barn. Det provoserer meg på grensen til det helsefarlige, og jeg må bare logge ut.

Skrevet

Jeg har tenkt det samme selv. Jeg har også vært inne en del i perioder. Det som forundrer meg hvordan folk har tid til å sitte å svare på "alt" og lage nye innlegg når de har små barn huset. Jeg har knapt tid til å lese mailen min og så er jeg innom her for se om det er noen morsomme innlegg en gang i blant. Noen ganger holder jeg på å le meg i hjel. Mye morsom svada folk skriver, men det skal sies at det dukker opp noe bra innimellom også. Ellers hadde jeg ikke giddet å bruke forumet. Når jeg leser innleggene tenker jeg som ei her inne sa "ikke rart det er krig i verden"

Skrevet

Ja blir litt lei. Når eg sitter og leser på skuleting så er det litt fristande å gå innom iblandt å kikke litt alikevel. Ungen min er 4mnd og eg synes at det meste repeterer seg no. Ikkje nåke nytt, men det er godt å kikke opp fra skuleboka ei lita stund. Det er jo begrensa kor ofte aftenposten og vg blir oppdatert.

Skrevet

haha så lei at jeg drømmer om folk herfra og da ikke med navnene deres, men nickene:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...