Gå til innhold

Endelig vår tur.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test på lördag, en dag over tiden. Og den var sååå positiv!!! Tok en ny söndag morgen for å väre sikker, og den viste også et stort pluss:-)

Er så lykkelig nå, vår treåring blir storebror (om alt går bra) .

Har termin på samme tid som han blir fire....

Dette var vår 5 pp bare, men gud så etterlengtet. Har värt endel her inne, og testet denne gangen etter å ha lest om her, trikset med at jeg fikk orgasme etter min mann. Det virker som det funket:-)

Er det noen fler som har testet seg i helgen da?? Kanksje vi flytter over sammen??

Sender masse babystöv til dere andre ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såå mye!!!=) Suger til meg babystøv=)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så deilig at det klaffet etter så "kort " tid. Det føles likevel lenge når man drømmer....

Lykke til!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) SÅ UTROOOLIG HELDIG DU ER:)

KOS DEG MASSE MED DEN LILLE SPIREN:)

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE:) Tenker dere er helt i hundre....er rart...når en får vite ble livet ganske anderledes:)

bare lurte på hvilken test du tok. Du skrev om ett pluss. De jeg har tatt er det bare to streker som skal være ved siden av hverandre. Har høret noen andre oxo har tatt sånn.

høres kanskje litt dumt ut..men er ikke så inn i disse greiene.

Skrevet

Hei:-) Takk alle sammen:-)

Jeg brukte Clearblue sin test, har aldri brukt noen annen heller. Trofast:-)

Ingenting er dumt her inne, Man kan jo ikke vite alt heller! Mye jeg har spurt om også som kan föles dumt å spörre om, men det er alltid noen andre som lurer på det samme.

Lykke til videre til alle!!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ babystöv ¤¤¤

Livet er forresten ganske annerledes allerede etter disse få dagene, fra å gå til håpefulle drömmer til virkelighet ilöpet av bare et dobesök er ganske utrolig!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...