Håpefull mamma Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 jeg har de siste dagene fått endel smerter helt øverst på høyre siden av magen. vondt når jeg sitter spesielt, føler meg helt sammentrykt på en måte. lurer litt på hva dette kan være. er det babyen som sparker i ribbeina?
Sjokoladebananer Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hvor langt er du på vei? Jeg har også hatt en del vondt på høyre side i det siste, og har trodd at det var bhen som klemte. Men etter å ha byttet ut bhen har jeg fortsatt vondt, spesielt når jeg sitter. Kjennes ut som smerter i ribbeina. Er 22+2.
2 tette - med flette Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hei. Det har jeg og, kan være gallestein ? Man er jo ekstra utsatt for det i graviditeten.. Men jeg tror egentlig ikke det er det heller, for det er jo mere "anfall".. Så kan jo være ribbeina presser ?? Fryktelig ubhagelig hvertfall
Sjokoladebananer Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Lurer på om ikke det kan være at det presser på ribbeina ja, det begynner jo å bli litt mage nå... Litt rart at det skal være akkurat på høyre side, og bare der da. Uff, håper ikke det er gallestein. Jeg skal til legen på mandag om en uke, og tenkte å prøve å holde ut til da.
2 tette - med flette Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 ja, merkelig det der med at det KUN skal være på høyre side.. Men kanskje det bare presser på gallen eller noe.. vet ikke jeg Får høre med legen din, legen min visste ikke hva det kunne være..
Håpefull mamma Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 jeg er i uke 25+4 i dag, og det er akkurat likens. må liksom strekke ut når jeg sitter og det blir slik. men hvis jeg står, må jeg nesten krøkemeg sammen... rart det der
2 tette - med flette Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Har du vært hos legen ? Jeg ville dratt til legen, for det høres veldig ut som gallesten eller noe, og det er ikke så hendig dersom man får betennelse i den..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Jeg var hos legen med dettei dag.Hun sa det var luftsmerter mest sannsynlig.Hun lytta på meg og sa det var mye luft i tarmen.Hun annbefalte karve teeller miniform fra apoteket.Jeg valgte det siste,og føler meg bedre allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå