Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 blir dere ikke dritt lei av denne siden fort. Skjønner ikke dere gamle travere som er her månder etter månder og slenger piss.Noe kan jo være morsomt, provosere litt og sånn. Men ikke som en fast hobby. Ser noen på DIB som er der enda og har vært der siden mitt første svangerskap, jeg venter nr.4.Ser litt på DIB til ungen er 9 mnd eller noe sånn, så er interessen borte. Skjønner dere opererer medflere nick for det er jo nickher som bare er på krangle og ingen annet forum, ingen kan vel bare henge her. Ser det for meg "gravid+ nussegutt" spør om det er vanlig med utflod, så heter hun noe annet her på krangle og beretter hvor tåpelige de andre er på de andre forumene som ikke vet såmye som henne.....dust er dere faste her inne...teite kvinnfolk med ingen å skravle med i det virkelige liv
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Enig med HI, har tenkt det samme selv
Ikke anonym! Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hey,hey,HI- ikke nødvendig å poste støttemeldinger til din egen tråd, vel? La nå oss andre få svare på dette, da.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Kunne ikke vært sagt bedre HI. Skulle ønske det var flere som deg her på BIM. Du virker voksen og reflektert. Jeg er sikker på at du er veldig pen også
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 jeg bor på krangle,og føler meg faktisk ganske kul
Ikke anonym! Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Det er ikke bare en følelse- du er faktisk kul!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hehe , tror det er mye sant i det du skriver!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Enig med deg hi, men det er jo god underholdning å lese her inne da! Ler meg skakk nesten hver gang av enten tåpelige innlegg eller de som rett og slett er hysterisk morsomme... Da er det noen ganger jeg bare MÅ være med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå