Helga-Marie Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Bare 12 uker igjen til termin!! Dette går fort:))
ElinH Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Velkommen skal du være!!!! Skal love deg at det går kjempe fort... Hvordan går det med gutta??? Her er det bare 7 dager igjen.... hjeeeelp. :-)
Gjest Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Hei du! Bare lurer på om jeg vet hvem du er :-) Er du i fra Tønsberg område og har jobbet i barnehage? Og 2 gutter fra før?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Velkommen skal du være! Tiden bare flyr!. ;-) Heldigvis. ;-))
Helga-Marie Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Hallo barnnr2påvei!! Jeg jobber i barnehage i Tønsberg ja,to gutter fra før stemmer!! Men jeg bor i Re kommune.Hvem er du? Ble nysgjerrig:))
Helga-Marie Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Jasså Elin du holder ut enda!! Vi går her å venter på at du skal ringe å si at alt er over vi da:)) Ja tenk bare 7 dager igjen,du er jo heldig da!! Men nå går det fort til jul for meg da:)) Vi får lære av dere hvordan det er å være 3 barns mor hihihi. Lykke til klem klem
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 velkommen skal du vere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!det går ganske fort.....disse siste ukene og...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 He he nå kan du lure nå... :-) Du jobbet i Olsrød barnehage når den åpnet ikke sant? Har ikke lyst til å nevne navn her, men jeg er mamma`n til ...... som var på gruppa du jobbet på.. Jeg var tidlig i svangerskapet den perioden du jobbet der og sykemeldt.. Husker godt du fortalte om at du nettopp hadde funnet ut du var gravid, igjen... Og at dere ikke visste hva dere skulle gjøre. Men så plutselig var du borte, har lenge lurt på åssen det gikk med dere og syntes det er veldig koselig å høre at dere bestemte dere for å beholde den lille :-) Jeg tar ikke feil nå? Husker du hvem jeg er da? :-)
Helga-Marie Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 Hei på deg!! Ja jeg veit hvem du er!! trodde du hadde født nå jeg da? Når har du termin?? Jeg har termin 9 des. Vi venter en gutt til! Ja da har vi alt denne gangen også da:) Håper vi treffes en dag da.Hadde vært hyggelig!! Lykke til og hils til storebror da!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Hei igjen. Har termin til lørdag så kan skje når som helst... Vi venter ei lita jente og vi gleder oss veldig! Og det er en som er veldig klar for å bli storebror her! Ja hadde vært kjempe koselig å treffes men tror ikke jeg tørr avtale noe før fødselen er over og vi er tilbake i hverdagen igjen! Men kjempe koselig om vi kan holde kontakten.. Blir full fart hos dere da med 3 gutter :-) Jobber du fullt om dagen eller? Nei nå må jeg komme meg i seng. Sov bare 4 timer natt til i dag.. Snakkes!
Helga-Marie Skrevet 18. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2007 Lykke til da:)) Håper du slipper å gå overtid.Har sendt deg en melding i postkassa. Her på din side. Pling på meg der så snakkes vi!! Jeg er syemeldt ut svangerskapet,har roterende bekkenløsning:( Men det er jo deilig å ta det med ro også.Har begge guttene100% i bhg,nytt hus har vi og så her er det mye å holde styr på! Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå