Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Hva synes du? Og hvordan er de i pris i forhold til andre tannleger? Lurer på om jeg skal prøve den i Lillestrøm.. Liker ikke tannleger jeg
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 vet ikke hvordan de er i Lillestrøm, men IKKE dra til Coloseum klinikken på Majorstua!!!!! de tar ikke hensyn til tannlegeskrekk! Jeg var der og skulle borre et lite hull bak fortennene. Jeg valgte ikke bedøvelse pga tidligere erfaring. Det gjorde jo gørrvondt og ynket meg og prøvde å få ham til å gi meg en pause. Han kjørte på til han var ferdig og sa etterpå: " da velger du vel kanskje bedøvelse nestegang"!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2007 Wææææææ!! Høres helt forferdelig ut!! De skryter jo så fælt på nettsidene sine om hvor godt de tar seg av de som ikke liker å gå til tannlegen ( Jeg kvalifiseres nok ikke til å gå under kategorien tannlegeskrekk, men jeg liker det IKKE!!
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Hei. Jeg går til de i Lillestrøm. Har ikke tannlegeskrekk selv, men kjenner ei som har det, og hun syns de var helt fantastiske der! De er veldig flinke til å forklare hva de gjør og sånne ting, og det er vel beroligende. Kan hvertfall anfebale de i Lillestrøm
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2007 Så bra ) Hvordan ligger de i pris? Og må man vente lenge på time?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Lurer på om det er 650,- for timen, så kommer bilder å sånn i tillegg. Jeg var på en akuttime i sommer, måtte borre, og betalte litt over 1000,-. Er ikke sikker med venting, får innkallelse hvert år. Men tror ikke det er så ille venting..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2007 Oki, høres ut som om de er ganske normale på pris da. Tusen takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå